המשטרה השלימה היום (חמישי) את חקירתו של פלסטיני תושב רמאללה בחשד שניסה לבצע פיגוע דקירה במחסום סמוך לירושלים. בחקירה במשטרה עלה כי מספר ימים קודם לכן, ניסה החשוד לפגוע ולהטביע את אשתו ובהמשך אף שפך על פניה חומצה. היום יוגש נגדו כתב אישום בגין מעשיו בבית הדין הצבאי.

בתאריך 1.12 בשעת בוקר, הגיע החשוד ברכב אל מחסום אל ג׳יב במטרה לבצע במקום פיגוע כנגד השוטרים באמצעות סכין. במהלך בדיקתו על ידי שוטרי מג״ב, יצא לפתע החשוד מהרכב והחל מתקדם לעבר השוטר בעמדה תוך שהוא מפשפש במעילו באופן שעורר חשד. אז נעמד מול השוטר והמאבטח במקום כשהסכין מונפת בידו ולאחר שדרכו את נשקם, השליך החשוד את הסכין ונעצר על ידם.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע למקום ולאחר שקיים שם הערכת מצב הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.
החשוד שנעצר הועבר לחקירה בימ"ר ירושלים ובמהלכה עלה תוך כדי איסוף עדויות כי ימים ספורים לפני שניסה לבצע את הפיגוע במחסום, נקט החשוד באלימות חמורה כלפי אשתו בעת שהיו בים המלח. שם על פי החשד ניסה להטביע אותה ללא הצלחה, זאת ככל הנראה לאור עוברי אורח שהיו בקרבתם. 

עוד עולה בחקירה במשטרה כי בהמשך לכך, בדרכם לביתם ברמאללה, שפך החשוד חומר חומצתי על פניה של אשתו שנמלטה מתוך הרכב ושטפה במהירות את פניה באמצעות מים שניתנו לה על ידי עובר אורח. 

בימים האחרונים חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים השלימו את חקירת החשוד, תושב רמאללה בשנות ה-40 לחייו, בניסיון הפיגוע ואלימות כלפי אשתו קודם לכן. לאחר שבתחילת השבוע הוגשה הצהרת תובע בבית הדין הצבאי, היום צפויה הפרקליטות הצבאית להגיש נגדו כתב האישום.