חשד להתעללות: זוג הורים מפתח תקווה בשנות ה-20 לחייהם נעצרו לחקירה, בחשד לפגיעה בבנם הפעוט. השניים הובאו היום (שני) בפני בית משפט, שם הוארך מעצרם ביומיים.

חוקרי תחנת פתח תקוה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במוצ"ש מהמרכז הרפואי "שניידר", בדבר חשד לפגיעה בפעוט המאושפז במקום. במקביל להארכת מעצרם, החקירה נמשכת.

עו"ד עמית פרנטי, המייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר באב צעיר בתחילת שנות ה-20 לחייו, ללא עבר פלילי, לתינוק בן 8 שבועות שהגיע עם האם לבית החולים מיוזמתם. ההורים חוו הריון ולידה קשים ואנו ממתינים לקבל חוות דעת מקצועיות שישפכו אור נוסף. ההורים טיפלו בתינוק במסירות, הם משתפים פעולה באופן מלא ומכחישים את החשדות. הם ממתינים לסיום הפרשה על ידי המשטרה כדי להתאחד שוב עם בנם".

עו"ד סיוון חיימוב, המייצגת את האם מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר באם צעירה שאינה דוברת את השפה העברית. היא בתחילת שנות ה-20 לחייה, ללא עבר פלילי שמכחישה את החשדות המיוחסים לה ומשתפת פעולה באופן מלא. התינוק בן 8 השבועות הגיע לאחר לידה מוקדמת וקשה והריון מורכב שכלל מספר אישפוזים. ההורים הזמינו אמבולנס לפינוי לבי"ח והתעקשו שהתינוק יקבל טיפול רפואי ולא ישוחרר. האם מחכה לראות שוב את בנה לאחר שיתבררו החשדות והיא דואגת למצבו".

לפני כשבוע נעצרו שתי שתי מטפלות בשנות ה-40 לחייהן, תושבות העיר, בחשד לפגיעה בחסרי ישע בגן לחינוך מיוחד. החקירה נפתחה בעקבות תלונה בחשד לפגיעה. בתום חקירתן שוחררו המטפלות בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת.

נזכיר כי בימים אלו מתנהלת חקירה נגד מעון "אמונה" בפתח תקווה, בחשד שאחת הסייעות התעללה בפעוטות חסרי ישע במעון. אמש הפגינו עשרות הורי ילדי המעון מול ביתה של מנהלת המעון, בטענה כי זו לא דיווחה על האירועים לכאורה למשטרה.