הליך גירושין עלול להיות סבוך וכואב: יצרים רבים שהולכים וגועשים, מתיחות עצומה ואהבה שהפכה לאש יוקדת. מצד אחד הנפש כואבת ומן הצד השני על הצדדים לפתור סוגיות ממון. ואל תוך הקלחת הזו, בתווך, לא פעם יש ילדים קטנים שעלולים להיפגע מניהול לא נכון של הליך הגירושין. 

כדי לנווט את ההגה של ספינת הגירושין הזו, כדי שזו תגיע לחוף מבטחים, צריך קברניט שינווט אותה אל מחוץ לסערה. לצורך כך יש צורך בקברניט מומחה בתחום, בעל ניסיון וידע וגם חוכמת חיים - משרד עו"ד רון מיור, משרד בוטיק הנהנה ממוניטין של 30 שנה, המציע טיפול אישי ורגיש לכל לקוחותיו. זאת על פי גישתו של עו"ד רון מיור כי גם כשמדובר בהליך משפטי הוא מטפל באנשים - לא בתיקים.

את השכלתו המשפטית רכש עו"ד רון מיור באוניברסיטה מובחרת באנגליה ובנוסף הוא אוחז בתואר שני בשיווק וכלכלה במסגרת לימודי MBA של בית הספר היוקרתי לעסקים באדינבורו – סקוטלנד. את דרכו המשפטית החל עו"ד רון מיור בתחום הליטיגציה המסחרית, שאפשר לו לרכוש בסיס איתן לניהול הליכים בבתי דין ומשפט בערכאות השונות. 

הניסיון שצבר בהופעותיו באולמות המשפט משמש אותו היטב גם בתחום דיני המשפחה, שכן לא פעם מוכרעים תיקים אלו על בסיס ליטיגציה. 

למרות הניסיון הרב ב"קרבות משפטיים", יודע עו"ד מיור, שלעיתים הדרך הנכונה להשיט את ספינת הגירושים לנמל מבטחים היא דרך הגישור. בהיותו מגשר מוסמך, עם התמחות מיוחדת בגישור משפחה, משתמש עו"ד מיור בארגז כלים זה כדי להביא ערך מוסך ללקוחות המשרד. הליך הגישור מאפשר לעו"ד מיור להציע ללקוחותיו פתרונות "מחוץ לקופסא", ליישב את הסכסוך בין הצדדים מתוך עמדות כוח תוך זיהוי הזדמנויות למתן פתרונות. 

אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, ואכן ניסיונו של עו"ד מיור אינו משפטי בלבד. הוא עצמו אב לחמישה ילדים שעבר הליך גירושין ומכיר היטב ומקרוב את הקשיים שיש בהליך זה ואת הדרך הטובה ביותר לצלוח את ההליך המורכב עבור לקוחותיו, גם לגברים וגם לנשים. הן אם מדובר בהליך העובר דרך אולמות המשפט והן לזוגות שהתיישבו סביב שולחן הגישור. 

במשרד עו"ד רון מיור פועלים כיום ארבעה עורכי דין מקצוענים שנבחרו בקפידה. עוה"ד במשרד הינם בעלי ידע וניסיון רב והם ניחנים גם בכישורים בין אישיים גבוהים בצד רגישות מובנית למצבם המיוחד של לקוחות המשרד שנקלעו לסערת הגירושין.

המשרד מתאפיין במקצוענות, יצירתיות, אסרטיביות וטיפול אישי. הגישה של אנשי המשרד היא למצוא את דרך המלך עבור הלקוחות, הבנת הצרכים של הלקוחות ובחירת האסטרטגיה המתאימה ביותר למקרה שלהם. העובדה כי מדובר במשרד בוטיק, מאפשרת ללקוחות למצוא אוזן קשבת של ממש, ליווי צמוד ורגיש ללקוחות הנמצאים בצומת דרכים ובהליך מורכב ומסובך. עו"ד מיור בעצמו, מנחה ומעורב בכול מקרה, גם כאשר שגרת הטיפול, מופקדת בידיו של עו"ד אחר במשרד.

לביקור באתר של עו"ד רן מיור לחצו כאן  
לביקור בעמוד הפייסבוק של עו"ד רן מיור לחצו כאן 

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il