תושבי נתניה ממשיכים במאבק ציבורי ומשפטי על עתידן של תוכניות בנייה בחוף פולג. המקום נמצא בלבו של מאבק סביבתי עד שייקבע עתידו. 

במטרה לעצור את תוכניות הבנייה של שישה בתי מלון המתוכננים לקום באזור, מספר תושבים התאגדו ועתרו לבית המשפט העליון נגד עיריית נתניה, בטענה כי העירייה מקדמת בנייה שלא כדין. לטענתם, העירייה הוציאה היתר בנייה למגרש חניה ודרך גישה בחוף פולג מבלי להכין תוכנית כוללת לאזור ומבלי לערוך תסקיר השפעה על הסביבה.

כדי להמשיך את המאבק המשפטי המאבק, התושבים מנסים לגיוס כספים דרך מימון המונים ברשת. בינתיים נדחתה בקשתם של התושבים לקבל צו ביניים מבית המשפט המחוזי מרכז בלוד נגד עבודות הפיתוח המתבצעות מזרחית למגרשי המלונאות. עם זאת, פסק דין באשר לעתירה שהגישו התושבים נגד הקמת המלונות - תלוי ועומד בבית המשפט העליון.

דודו סלמה, אחד מהעותרים בשם התושבים, ציין: "לצערנו בית המשפט שגה שהחליט לא להוציא צו ביניים להפסקת העבודות, שכן ביום הדיון בעתירה, שצפוי בבית המשפט העליון, העירייה כבר תקבע עובדות בשטח, וזה לא ישנה אם זה נעשה בצורה חוקית או לא. בתי משפט חוששים מלפסוק החלטות אמיצות. אבל למזלנו הערעור שלנו לעליון שריר וקיים, ואנו מייחלים ששם יעשה צדק".  

מעיריית נתניה נמסר: "בהחלטתו הבהיר בית המשפט כי ההיתר לביצוע העבודות ניתן כדין, כי התוכניות המאושרות בתוקף, וכן כי יושמו מטרות הסכם הפשרה. יצוין כי ההיתר לביצוע עבודות הפיתוח ניתן מכוח תוכניות תקפות. מצער שפעילי ונציגי ציבור מוליכים את הציבור שולל בעתירות ובהליכי סרק".

המאבק נמצא בעיצומו של מימון המונים בפלטפורמת be active.