בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בראשון לציון, החליטה השופטת כרמית בן אליעזר, לשחרר למעצר בית, עד ליום הראשון הקרב, גננת בגן ילדים בנס ציונה שחשודה בהתעללות בפעוטות. זאת, לאחר שנעצרה על ידי המשטרה בפתח החקירה.

בתוך כך, עו"ד אמיר נבון שמייצג את החשודה, אמר: "אני שמח שהיא באה הביתה, מעצר שווא הוא מעצר כואב מאוד. היא חפה מפשע ולמזלה הכל היה מתועד. הטראומה שהשאירו מקרי העבר ניכרת בניהול כל המערכות. אנחנו חייבים להיזהר. אני שמח שבית המשפט סבר כמוני".

במהלך הדיון בבית המשפט, נציג המשטרה רס"מ איליה שוורצמן ענה לשאלות עורך דינה של הגננת, ואמר בין היתר כי מדובר בפעם השנייה שבנם של המתלוננים מגיע מהגן חבול, כאשר הפעם הראשונה הייתה לפני כחודש עם חבלה ושלשום בעקבות שריטה. בעקבות כך, האם פנתה לגננת לברר במה מדובר. אביו של הפעוט, ביקש לראות את המצלמה וסורב, וכך למעשה הגיע התלונה לפתחה של המשטרה.

השופטת כתבה בהחלטתה: "בפני הגיעה בקשה ראשונה להארכת מעצר של החשודה לצורכי חקירה. החשודה היא גננת ובעלת גן ילדים בניהולה ונעצרה בחשד לאלימות כלפי קטין חסר ישע. לאחר שעיינתי בתיק החקירה, מצאתי כי קיים חשד סביר שקושר את החשודה לביצוע העבירות". כאמור, נוכח כך, הוארך מעצרה עד אתמול ולאחר מכן הוארך מעצרה עד יום ראשון הקרוב לצורך ביצוע פעולות חקורה נוספות.

כזכור, התלונה התקבלה מאמו של אחד הפעוטות בגן, לאחר שחזר הביתה עם כתם שמעורר חשד כי מדובר בחבלה. חוקרי המשטרה גבו עדויות מהורי הפעוט ותפסו את אמצעי התיעוד בגן הילדים וצפו בחומרים המצולמים. נבדק חשק כי הגננת הטיחה את הפעוט במזרון. עם זאת, היא טוענת כי היא מעדה, ולפני שנפלה ניסתה לגונן עליו.