חבר הכנסת איתמר בן גביר סיפר אמש במליאת הכנסת כי קיבל פעם נוספת איומים על חייו. "קיבלתי הערב שיחת טלפון מאדם שהזדהה כשוטר. 'אני בדרך אליך, האקדח שלי מוכן עם שתי מחסניות ו-16 קליעים. אני עכשיו בדרך אליך, לאישה שלך, לילדים שלך. זמנך נגמר'. רק בסוף השבוע בנט דיבר על מכונת הרעל של ביבי ובן גביר, ויש מי שמתרגם את ההסתה הזו למעשים בשטח. בנט, די. מילים יכולות להרוג", אמר. בהמשך דבריו, תקף את ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד שיצא מהמליאה וקרא לעברו: "אתה הבאת את ההסתה הזו".

בשיחה עם מעריב, טען בן גביר, שפנה לקצין הכנסת, כי קיבל הודעה קולית ממספר טלפון נייד שלכאורה שייך לשוטר, ובה נאמר: "נרצח אותך, נהרוג אותך, האקדח שלנו מכוון אליך עם כדורים". עם זאת, בהמשך התברר כי החשוד שהתקשר לבן גביר התחקה אחר המספר, ועשה בו שימוש, תוך איום על גורמים שונים. כעת, משהבינו במשטרה כי נעשה שימוש במספר גם לטובת איומים על בן גביר - נפתחה חקירה.

חבר הכנסת הוסיף כי היום הוא מבין שלא מדובר בשוטר, אך מאשים את המשטרה בכך שאיפשרה לגורמים עבריינים לעשות לכאורה שימוש, במשך שנה, במספר של שוטר, ולהמשיך ולאיים על אנשי ציבור וגורמים אחרים. במשטרה שוללים מכל וכל שמדובר בשוטר שעומד מאחורי האיומים, ומציינים כי גם הוא עצמו קורבן באירוע.

ממשטרת ישראל נמסר: אמש המשטרה פתחה בחקירה לבירור תלונתו של איש ציבור בדבר איומים שהופנו כלפיו. חקירת המשטרה שללה באופן מוחלט פרסומים שגויים, העולים כדי פגיעה בשם והוצאת דיבה, על כך שהאיומים הופנו ע״י שוטר מסוים ששמו פורסם במדיות השונות. נציין כי השוטר ששמו הוזכר הגיש הבוקר תלונה בגין האירוע. המשטרה חוקרת ופועלת על מנת לזהות את מי שעומד מאחורי האיום ולמצות עמו את הדין.