פרשת מין מהחמורות ביותר שנודעו בשנים האחרונות נחשפה בשבועות האחרונים במסגרת חקירה שהחלה בעקבות דיווח על מעשים מגונים לכאורה שמבצע אב בבתו החורגת, כיום בת 14. 

הקטינה, שסיפרה לחברותיה לכיתה בבית הספר שבו היא לומדת כי בן זוגה של אימה מנשק אותה בפיה, הובילה בעצם לכך שהמידע אמור התגלגל לפתחה של יועצת בית הספר שמיהרה לדווח על האירוע לשירותי הרווחה ומשם למשטרת רמלה שהחלה בחקירה.

גורמים במשטרה מציינים: "ביצענו חקירה סמויה ללא ידיעת ההורים, שניהם בשנות ה–40 לחייהם, האב החורג עובד בניקיון והאמא עקרת בית, ותוך כדי החקירה הסמויה עלה חשד כבד כי מדובר מעבר למעשים מגונים וכי גם לאם חלק נכבד בפרשה החמורה. לצערנו הקטינה עצמה, מצבה הבריאותי התדרדר והיא מאושפזת כעת במרכז לבריאות הנפש, כך שבשלב הזה היא לא מתקשרת איתנו, אולם הצלחנו לחזק את התשתית הראייתית לפיה נהג האב החורג לקיים איתה יחסי מין ואינוס בכח בבתו החורגת וזאת בתקופה שנמשכה בין שנה לשלוש שנים".

כפי שציין אותו גורם, גם לאם הביולוגית חלק לא מבוטל בפרשה. "יש חשדות כנגד האמא שידעה על האירועים החמורים ואף ניהלה לוח שבו בחנה ורשמה את מועדי המחזור של הבת, וזאת כדי שתדע מתי תוכל להיכנס להריון בטענה שהמדינה תממן לה את הלימודים אם אכן תיכנס להריון מאביה החורג", אומר אותו גורם בזעזוע.

מעצרם של ההורים הוארך בבית משפט השלום ברמלה, כשהאב החורג יישאר במעצר עד ליום חמישי הקרוב, ואילו מעצרה של האם הוארך עד ליום שלישי והחקירה בעניינם נמשכם.