פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מארון כלאסני בן 54 מחיפה, בגין רצח אשתו סמר כלאסני ז"ל, מאחר וביקשה להיפרד ממנו. כמו כן, מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. היחידה לחקירת פשיעה במרחב כרמל פתחה בחקירת האירוע.

על פי כתב האישום, הנאשם היה נשוי לסמר כלאסני ז"ל ולהם שלושה ילדים משותפים. המנוחה וביתם התגוררו ביחד והיחסים ביניהם היו מתוחים. במהלך חודש מרץ האחרון, על רקע החרפת הסכסוך, עזב הנאשם את הדירה ועבר להתגורר בבית אמו. בחודש יוני נפגשו הנאשם והמנוחה בבית אמו של הנאשם, ולאחר שהבין כי אין בכוונת המנוחה לחזור לחיות עמו החליט להמיתה.

תיעוד הרוצח נכנס לבית המנוחה בחיפה:

תיעוד הרוצח בחיפה נכנס לבית המנוחה (צילום: ללא קרדיט)

הנאשם הצטייד במיכל גז מדמיע ובסכין מטבח ונסע לבניין המגורים של המנוחה. הוא המתין בסמוך לבניין במשך כשעה, תוך שהוא עוקב אחר היוצאים והנכנסים למקום. הנאשם קפץ ממרפסת השכנים למרפסת דירתה של המנוחה וריסס את פניה בגז מדמיע, המנוחה נמלטה מפני הנאשם אל המרפסת והוא רדף אחריה, תפס אותה, משך אותה בכוח ודקר אותה 13 פעמים באיזור החזה והגב באמצעות שני סכינים בזמן שהבת והסבתא של המנוחה מחוץ לדירה צועקות ומתחננות בפניו שלא יפגע במנוחה.

בשל זעקותיהן התאספו שכנים רבים מחוץ לדירה ואחד מהם נכנס אל הדירה מהמרפסת, והנאשם ניגש למטבח, לקח סכין אחרת ודקר את עצמו באזור הבטן, עד שאחד השכנים השתלט עליו ולקח את הסכין מידו. המנוחה הובהלה לבית החולים תוך שבוצעו בה פעולות החייאה, אך זמן קצר לאחר הגעתה לבית החולים, נקבע מותה.