חברת הביטוח הציעה לרוכב אופנוע, מצפון הארץ, שנפגע בתאונת דרכים לפני כשנתיים, פיצוי בסך של כ-60 אלף שקלים, אולם לאחר משא ומתן שערך עימם עו"ד אחמד בטאח, לאחר שהגיש נגדם תביעה הפיצוי גדל בלמעלה מפי 3, מעבר לתגמולי הביטוח הלאומי. 

עורך הדין אחמד בטאח  (צילום: יח''צ)
עורך הדין אחמד בטאח (צילום: יח''צ)

כאמור, מדובר היה בנפגע מכפר אבו סנאן, עבר תאונת דרכים, במהלך עבודתו בזמן שרכב על אופנוע. כתוצאה מהתאונה נגרם לתובע שבר בקרסול. משרדו של עו"ד בטאח, ליווה את הלקוח בהליך מול ביטוח לאומי, אשר דאג שהלקוח יקבל את כל זכויותיו מהמוסד לביטוח לאומי לרבות הדרכה רפאית והופעה בוועדות רפואית כדי להבטיח קבלת זכויותיו.

שבר בקרסול אינו מקנה נכות לנפגע באופן אוטומטי, יתרה מכך, כדי לקבל נכות בגין שבר בקרסול נדרש תנאים מיוחדים, חרף כל הקשיים הנ"ל, הצליח עורך דין אחמד בטאח להשיג ללקוח 10% אחוז נכות מביטוח לאומי אשר זיכה את הלקוח במענק של סך 34,000 שקלים וזאת בנוסף לדמי פגיעה על סך 4,700 שקלים.

במקביל, פנה עו"ד בטאח, גם לחברת הביטוח ואלה תחילה הציעה לו פיצוי בסך 60,000 שקלים וטענה כי השכר של הנפגע נמוך מאוד. עו"ד בטאח לא היסס והגיש תביעה לבית המשפט ולאחר ניהול משא ומתן הסכימה חברת הביטוח לפצות את הנפגע בסך 233,700 שקלים מעבר לתגמולי ביטוח לאומי.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il