פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד נאשם חמישי, עומיר אבו אלקיעאן, בגין רצח בנסיבות מחמירות של ילד בן 12 בחורה, וכן בגין עבירות של הצתה, חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה בנסיבות מחמירות ועוד. בכתב האישום צוין, בין היתר כי הנאשם, בצוותא עם נאשמים אחרים, גרם באדישות למותו של הקטין, תוך יצירת סכנה ממשית לחיי אחרים.

כזכור, בשבוע שעבר הוגש כתב אישום מתוקן, המייחס לארבעת הנאשמים, בני משפחת אבו אלקיעאן מחורה, עבירה של רצח בנסיבות מחמירות של ילד בן 12 ועבירות נוספות שיוחסו להם בכתב האישום המקורי. כעת כאמור הוגש כתב אישום גם נגד חבר חמישי במשפחה.

הנאשמים, על רקע סכסוך קרקעות, הגיעו באור יום ברכב ללא לוחיות זיהוי לחנות טלפונים באיזור התעשיה בחורה, תקפו באמצעות אלות את בן משפחתם וריססו גז פלפל על פניו. לאחר מכן, הציתו הנאשמים את החנות, בה נכח באותה עת גם ילד בן 12 שהגיע לתקן את מכשיר הטלפון הנייד שלו. כתוצאה ממעשי הנאשמים, נגרמו לקטין כוויות נרחבות בדרגה 3 בכ 95% מגופו, וכן נפצעו שני מתלוננים נוספים. הקטין אושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, אך נפטר ב- 13/7/22 בבית החולים כתוצאה מהפציעות שנגרמו לו. התיק נחקר ע"י ימ"ר נגב.