תושב אור יהודה נעצר אתמול בחשד כי החזיק בביתו סמים מסוגים שונים ועשרות אלפי שקלים, ששימשו על פי החשד כפידיון סמים. היום (שלישי) צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט.

גם אתם קיבלתם הצעה לקניית סמים? נחשפה "המכונה" שהפיצה אלפי הודעות
ביצעו סחר בסמים עם שוטר סמוי: כתב אישום הוגש נגד ארבעה צעירים 

בחיפוש שנערך אתמול בדירתו של החשוד נמצאו 1,347 סיגריות אלקטרוניות ובהם חומר פעיל החשד כ-THC. בנוסף, נמצאו בדירה גם כ-35 ק"ג של סם מסוג קנאביס המחולק לשקיות וכאמור עשרות אלפי שקלים ששימשו כפידיון סמים. גם רכבו נלקח, ובהמשך המשטרה צפויה לבקש את חילוטו.

החשוד, כאמור תושב אור יהודה בן 26, הובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא. המשטרה תבקש היום את הארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. 

לפני כעשרה ימים הוגש כתב אישום נגד תושב פתח תקווה בשנות ה-30 לחייו, בגין תיווך עסקאות סמים באמצעות אלפי מסרונים. על פי כתב האישום, העבירות המיוחסות לו הן פגיעה בפרטיות, ניהול החזקה ושימוש של מאגר מידע, עשיית פרסומת לסחר בסמים, תיווך בעסקי סמים מסוכנים, הטרדה באמצעות מתקן בזק, שיבוש מהלכי משפט ועבירות על פקודת הטלגרף האלחוטי.

מדובר בפרשה הקשורה לתופעה ארצית שנפוצה בעת האחרונה, במסגרתה הופצו לתושבי ואזרחי מדינת ישראל הודעות SMS המציעות מכירת סמים מסוכנים מסוג קנאביס כמעט באין מפריע וללא רישיון זאת בניגוד לפקודת הסמים.