פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד אלכסנדר סודק, בן 32 מנתניה, זאת לאחר שרצח את בן זוגה של אמו, שלא נענה לבקשותיה להיפרד ממנו ולעזוב את ביתם המשותף.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד רועי לוס, עלה כי אמו של הנאשם ניהלה מערכת יחסים עם המנוח וכן התגוררה עמו. עוד עלה כי המנוח היה נוהג להשתכר, ובמספר הזדמנויות צעק על האם, קילל אותה, איים לפגוע בה ובאחת הפעמים אף פגע בה. על רקע זה, הודיעה לו כי ברצונה להיפרד וביקשה ממנו לעזוב את הבית, אולם המנוח לא רצה בכך. משסיפרה לבנה על התנהגותו של הנאשם ועל רצונה להיפרד ממנו, הנאשם שוחח על כך עם המנוח.ביום האירוע בשעות הערב, סיפרה האם לנאשם כי המנוח הודיע שיישאר בבית עד תום חוזה השכירות. אז, שוחח הנאשם עם המנוח ואמר לו: "דיברנו שאתה עוזב ומחפש דירה, תהיה גבר ותעזוב את זה כבר" אך המנוח טען כי יש לו זכות לגור בבית.

הנאשם, אשר הגיע לבית אמו, התקשר אל דודו וביקש ממנו להגיע לבית באומרו: "אני לא יכול להחזיק את עצמי, אני לא רוצה להרביץ לו". מיד לאחר מכן התקשר וביקש בשנית שיגיע  "כמה שיותר מהר, אחרת אני ארצח אותו". בשלב מסוים פרץ ויכוח בין המנוח והאם, במהלכו המנוח התקרב לעברם של האם והנאשם, כשהוא אוחז בידו סכין מטבח חדה באורך 18 ס"מ.

אז דחף הדוד את המנוח, אשר זרק את הסכין מידו, בשלב זה הנאשם נטל את הסכין ודקר את המנוח שלוש דקירות בפלג גופו העליון, מיד לאחר מכן, המנוח נפל על הספה. הנאשם ביקש מהאם ומדודו שיביאו סמרטוטים ויחסמו באמצעותם את הדימום. במקביל התקשר למשטרה והזעיק אמבולנס. אנשי מד"א שהגיעו לבית טיפלו במנוח והוא הובהל לבי"ח שם נקבע מותו. 

במקביל לכתב האישום, המייחס לנאשם עבירה של רצח, הוגשה גם בקשה להארכת מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים.