יחידת התביעות של המשטרה במרחב שרון הגישה היום (רביעי) כתב אישום חמור נגד שלושה צעירים, שני תושבי אור יהודה ותושב פתח תקווה להם היא מייחסת עבירות של דקירה ושיסוי כלבם בקורבן שבו ביקשו לפגוע.

חקירת משטרת פתח תקווה החלה במהלך חודש יולי 2022 עם קבלת דיווח על צעיר שנדקר בשתי רגליו ונותר שרוע ומדמם על המדרכה בפתח תקווה כשמצבו בינוני. עוד עלה כי הצעיר פונה על ידי מד"א לבית החולים וחוקרי משטרת פתח תקווה הגיעו לזירה והחלו באיסוף ממצאים ובגביית עדויות.

במהלך החקירה עלה כי הרקע לאירוע הינו סכסוך מוקדם בין הנאשמים לבין הקורבן וחבורתו שהוביל למפגש בין שתי הקבוצות. עוד עולה כי בזמן שהנאשמים הגיעו חמושים בסכינים ואחד מהם אוחז בכלב תקיפה נמלטו חלק מהקבוצה היריבה בעוד הקורבן נותר ברכבו. בשלב מסויים החלו הנאשמים לבעוט ברכבו, אחד מהם ניקב את צמיגי הרכב ובזמן שעזבו הנאשמים את המקום יצא הקורבן מהרכב והחל להימלט.

בזמן הזה כשהבחינו הנאשמים בקורבן המנסה לנוס על נפשו, הם שיחררו את כלבם ושיסו אותו בקורבן שבשלב מסוים ננשך על ידי הכלב והופל אל הקרקע. שניים מהנאשמים דקרו אותו ברגליו, היכו וחבטו אותו תוך שהם משלחים לעברו אגרופים ומיד לאחר מכן עזבו את המקום תוך שהם מותירים אותו פצוע חבול ומדמם. 

בלשי תחנת המשטרה בפ"ת עצרו את שלושת  הנאשמים - תושבי אור יהודה ופ"ת בשנות ה 20 לחייהם, לפני כשבוע בדירה בנתניה ומעצרם הוארך מעת לעת. כאמור היום הוגש נגדם כתב אישום בבית משפט השלום בפתח תקווה .