הבוקר (רביעי) נמשכים הדיונים בתיקי האלפים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבית המשפט המחוזי בירושלים. היום מעיד יריב עמיעד, ראש צוות במחלקת חקירות ברשות לניירות ערך בתקופה הרלוונטית לכתב האישום. עמיעד נחקר בחקירה ראשית על ידי עורכת הדין יהודית תירוש ולאחר מכן בחקירה נגדית אותה הוביל עורך הדין בעז בן צור.

בחקירה הראשית דובר על השלמת חקירה של מנכ"ל משרד התקשורת עד המדינה שלמה פילבר בעקבות איתור חומרים של מספר דפים צהובים ("המחברת של פילבר").  לאחר מכן בחקירה הנגדית הוצג סרטון של פילבר בחקירה.

עמיעד על הגרסה הראשונית של בעל השליטה בחברת "בזק" ויו"ר דירקטוריון "וואלה! לשעבר, איש העסקים שאול אלוביץ': "הגרסה של אלוביץ' באוקטובר 2017 הייתה שהוא לא הכיר את העורך של "וואלה!" ואת הכתבים. זו בגדול הייתה הגרסה שלו. גם מול החומר שהיה בידינו אז זה היה גרסה של 180 מעלות ממה שאנחנו מכירים".

עמיעד ציין כי "בתקופה הזאת אילן ישועה (מנכ"ל וואלה! לשעבר) מוסר עדויות וחומרים משמעותיים בלי שיודעים שהוא נמצא בחקירה של הרשות. הוא מספר בחקירות שעדיין בזמן הזה אלוביץ' פונה אליו ומברר איתו אם הוא זומן לחקירה, מוודא איתו שהטלפון וההודעות נמחקו וגם מזכיר לו את הגרסה שהוא אף פעם לא ביקש ממנו כלום. בשלב הזה שאול אלוביץ' משוחרר בתנאים מגבילים ויודע שהוא לא אמור לדבר עם גורמים בפרשה". 

סנגורו של אלוביץ': "איך זה קשור עכשיו?".

השופטת רבקה פלדמן התערבה ושאלה את החוקר מה היה קו הגבול בחקירה בנוגע לבזק. עו"ד בן צור אמר כי הופעלו לחצים פסולים על פילבר. 'הכל על השולחן' נאמר לו.

עמיעד: "תאמין לי, אני אומר לך את זה, התוצאה צריכה להיות ברורה גם לה וגם לך".

בהמשך הוצגה חקירה של עדי כהאן ממשרד התקשורת בה היא מתייחסת לפילבר ואומרת: "אם הייתי לרגע אחד חושדת בו לא הייתי נשארת שנייה. לא חושבת שיש בו גרם של שחיתות".

לאחר מכן הוצג תמלול מהחקירה - פילבר: "לא היה גרם של מחשבה פלילית בעניין הזה".

דיון ההוכחות שהתקיים אתמול הוקדש להשלמות חקירה לחקירות נגדיות בתיקים 1000, 2000 ו־4000. במסגרת הדיון בתיק 2000 שאלה עו"ד נווית נגב, המייצגת את ארנון מוזס, מדוע לא הורחבה היריעה בחקירה גם למשל, לערוץ 20 ולנתניהו. על כך השיב יואב תלם, החוקר הראשי בתיק 4000, שהכוונה לא הייתה לחקור יחסי תקשורת באופן כללי, אלא את מערכת היחסים בין השניים רק בנוגע להטבה רגולטורית ועיסוק תקשורתי.

לדברי תלם, "התזה הייתה לעסוק בעולם של הכריכה בין עיסוק תקשורתי והטבות רגולטוריות בהקשר של זיקה לחברות. נזהרנו לא להפליג למחוזות של הקשר בין העולם הפוליטי לתקשורתי". תלם נחקר על ידי עורך הדין עמית חדד, המייצג את נתניהו, ונגב, המייצגת את מוזס, ולבסוף נערכה חקירה חוזרת של הפרקליטות לגבי תיק 4000.