באתרי הנופש בצפון מדווחים כי לא נרשמו לעת עתה ביטולים חריגים, והמתיחות הביטחונית בעקבות החיסול בגולן הסורי לא פגעה גם בהזמנות חדשות לצימרים ולאטרקציות באזור. עם זאת, יש כאלה שכן חוששים לטייל בצפון בימים לא ברורים אלה ומעדיפים לדחות את התוכניות לזמן אחר, במיוחד כשאין אפילו צורך לשלם דמי ביטול.
 
“הצפון לא מושך אותנו עכשיו”, סיפרה שושי פרץ מאור עקיבא, “ביטלנו את כל התוכניות שהיו לנו - אם זה לנסוע לחרמון עם הנכדים בסוף השבוע ואם זה להזמין צימר לעוד שבועיים לכבוד יום ההולדת של בעלי. אני מאמינה שאם כבר היינו מזמינים וצריכים לשלם דמי ביטול - היינו נוסעים, כי בכל זאת החיים צריכים להימשך. אבל אם הכל היה ונשאר רק בגדר תוכניות, אלה דברים שאפשר לדחות. אין סיבה לנסוע דווקא כשיכולים ליפול שם טילים”.
 
איציק גולד מטירת כרמל מחזיק בדעה דומה: “אין סיבה להתגרות בגורל, וזה למרות שאומרים לנו שלחיזבאללה יש טילים ארוכי טווח, ושכולנו בכל מקום בארץ באותו מצב ותחת אותו איום. אבל עדיין, להיות קרובים יותר לגבול זה שונה. אפילו זמן ההתראה שונה. נראה לי באופן אישי שזה לא אחראי לטייל בימים כאלה, אז החלטנו לוותר על התענוג בשבועות הקרובים. לטייל תמיד אפשר גם בהמשך. עבור מי שגר שם זה דבר אחר. גם אני לא עזבתי את הבית במלחמת לבנון השנייה, למרות כל הטילים שנפלו אצלנו. אבל לנסוע לטייל דווקא עכשיו במקום שהוא קו עימות בממשק עם חיזבאללה ולבנון וסוריה, זה משהו שלא מוכרחים לעשות”.
 

מאתר "נופשים" נמסר אתמול: "המתיחות בצפון לא גרמה לביטולים, והתפוסה לסוף השבוע דומה לממוצע בעונה זו, כ-30% תפוסה בגליל וכ-80% תפוסה בגולן, ככל הנראה בגלל השלגים". גם מאתר התיירות מרום גולן נמסר כי לא נרשמו ביטולים וכי הנופשים ממשיכים להזמין מקומות גם לסוף השבוע הקרוב.