לוחמי גדוד תבור פשטו על הכפר תלפית צפונית לרמאללה והחרימו אמל"ח ועשרות אלפי שקלים שהגיעו מהחמאס לחיזוק תשתית הטרור. במבצע נרחב שהתקיים בלילה שעבר (בין ראשון לשני) שבוצע בשיתוף עם השב"כ והמנהל האזרחי, כוח צה"ל ביצע ברחבי יהודה ושומרון מבצע לאיתור אמצעי-לחימה וכספי טרור שהתקבלו מארגון חמאס. 


במערכת הביטחון אומרים כי מדובר בסכומי כסף שנועדו לחיזוק האחיזה בשטח וכבר כיום ישנה תשתית גדולה מאוד של החמאס באזורי יהודה ושומרון. במהלך המבצע הוחרמו כספים בסך של כ-110,000 שקלים. באזור הכפר תלפית, צפונית לרמאללה.

במבצע השתתפו לוחמי גדוד "תבור" של פיקוד העורף והם מצאו בין היתר רובה מסוג "קרל גוסטב". עוד נמצאו מחסנית תואמת, פגיון וסכין מתקפלת. כמו כן, נעצר חשוד ותוחקרו מספר פלסטינים נוספים שנכחו במקום. "הסריקות והמעצרים התבצעו כחלק מפעילות יזומה של הגדוד על רקע מספר אירועים ביטחוניים שהתרחשו לאחרונה ביישוב עלי הסמוך לכפר", נמסר מדובר צה"ל, "מטרת הפעילות הינה סיכול האיום הביטחוני המתמשך על תושבי המרחב".
 
בתוך כך, הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במעבר חשמונאים שבסמוך למודיעין, סיכלו אתמול (ראשון) ניסיון להבריח נשק מסוג אם 16 ומחסניות.

החשודים שניסו להבריח את האמל"ח נלקחו לחקירה ומתחקור ראשוני עולה כי רכב ישראלי נושא לוחיות זיהוי צהובות שהגיע למעבר, ובו נהג ונוסע, עורר את חשדם של אנשי הביטחון. הרכב הופנה לבדיקה, וכעבור זמן קצר התגלה מוסלק בתוכו רובה מסוג אם 16 ומחסניות מלאות בכדורים. שני החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.