94 מיליון שקלים גוייסו בערב ההצדעה לחיילי צה"ל שהתקיים ביום שלישי בערב (שעון ארה"ב) במלון הוולדורף אסטוריה בניו יורק במהלך ערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל של ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית (FIDF).

באירוע השתתפו כ-1,200 אורחים מרחבי ארצות הברית, פנמה וישראל, ביניהם אנשי עסקים מהמשפיעים בכלכלת ארה"ב ואורחים מישראל, שכללו נציגים בכירים מצמרת צה"ל. באירוע לקחו חלק מעל ל-30 חיילים ומפקדים ממגוון יחידות מהמערך הלוחם בצה"ל ומתזמורת צה"ל, ביניהם חיילים בודדים מארה"ב וחיילים להם ניתנו צל"שים ואותות הערכה. האירוע השנה היה בסימן "אחריי" – רוח המנהיגות עליה מושתתת מורשת צה"ל.
בין הנוכחים באירוע היה גם האלוף הרצי הלוי, ראש אמ"ן. "איראן היא לא רק פרויקט גרעין, היא צוברת יותר ויותר כוח והשפעה וכבר מיצבה את  עצמה כמעצמה אזורית, בקרב המדינות שמקיפות את מדינת ישראל" אמר האלוף הלוי למוכחים. "כשאתה מתגורר בבית יפה, הממוקם באזור כה מורכב,  זאת סיבה מספיק טובה כדי להגן על עצמך". גם אל גזרת הגבול החם החדש בצפון התייחס ראש אמ"ן: "גם סוריה היא כבר לא המדינה שהכרנו לפני 4 שנים - מספיק לראות את  ההוצאות להורג בינם לבין עצמם כדי להבין מדוע עלינו להיות מוכנים בגבול הצפון". 

ארגון ללא מטרת רווח - כבר 34 שנים
ערב ההצדעה השנתי בניו יורק הוא אירוע גיוס התרומות המרכזי והגדול ביותר של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב. בין התרומות נרשמו תרומה גם מארגון אור לחייל בניהול של הרב מנחם אופן  שליח של הרבי מילובביץ במערכת הביטחון,ש ארגונו תרם 1.1 מיליון דולר לצרכנים הרוחניים של החיילים.

בשנת 2014, בפעם הראשונה בהיסטוריית הארגון, גייס FIDF מעל 100 מיליון דולר לרווחת חיילי צה"ל. בעקבות  מבצע 'צוק איתן' בקיץ האחרון, החליט הארגון להשקיע משאבים נוספים לטובת החיילים בזמן הלחימה בעזה,  בשיקום החיילים הפצועים, בעזרה נוספת לחיילים הבודדים ומימון 1,500 טיסות נוספות להטסתם לביקור משפחות בחו"ל, בהגדלת התרומות ליותר שבועות נופש מבצעיים ואימוץ גדודים, ובהרחבת התמיכה במשפחות השכולות.
ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית (FIDF) הוא ארגון ללא מטרת רווח הפועל בארצות הברית מזה 34 שנה, והוקם על ידי ניצולי שואה שהיגרו לאמריקה. מטרת הארגון היא דאגה לרווחת החיילים והחיילות שמשרתים בצה"ל, למשפחותיהם ולמשפחות השכול. לארגון 15 סניפים ברחבי ארצות הברית ופנמה, ומגייס מידי שנה כ-100 מיליון דולר לרווחת חיילי צה"ל .
הארגון פועל במספר תחומים מרכזיים אשר תומכים בחיילי צה"ל ותורמים לעיצוב דמותה של החברה הישראלית: פעילות חינוך ותרבות לחיילים, תוכנית המלגות IMPACT, סיוע כלכלי לחיילים ממשפחות מעוטות יכולת, סיוע ותמיכה למשפחות השכולות, דאגה לרווחת החיילים הבודדים, מתן עזרה לחיילים הפצועים, מימון שבועות נופש מבצעי ליחידות לוחמות, שיפוץ והקמת מבני רווחה.