דיון מתוח התקיים הבוקר (חמישי) בבית הדין הצבאי בקריה. אל האולם נכנסו בזה אחר זה סא"ל לירן חג'בי, שהודח על ידי אלוף פיקוד הדרום מתפקיד מג"ד צבר, ומאי פאטל, חיילת של חג'בי בעברה שהתלוננה נגדו על כך שהטריד אותה. במהלך הדיון ישבה פטאל כשעל פניה משקפי שמש ומבטה מופנה כל העת לעבר שופטי בית הדין. 
 
בתחילת הדיון בקשה עורכת הדין אלוני סדובניק מהתביעה כי בית המשפט יורה על דיון בדלתיים סגורות, שכן מדובר בתיק של עבירות מיניות. בית המשפט התנגד לכך והשופטים קבעו שכתב האישום פותח את ההליך לאולם בית הדין, וכאשר הנאשם בוחר בהודאה אזי בית הדין לא נחשף לראיות. 
 
לאחר שהפרקליט הצבאי דחה את בקשתה של מאי פאטל להופיע בפני בית הדין ולהביע את התנגדותה בפני עסקת הטיעון קראה התביעה ממכתב שכתבה פאטל לבית הדין: "מצבי הרגשי לא פשוט והייתי מעדיפה לא לסחוב את כל המשא הזה לאורך זמן". כתבה פאטל. "אין לי בעיה שיורשע בעבירות של הסדר הטיעון, אך אינני מוכנה בשום אופן שלא יצוין בו שהנאשם הטריד אותי מינית בריבוי מקרים של 36 פעמים" נכתב בין היתר.

התביעה הצבאית הדגישה כי היו מספר מפגשים בינה לבין עורך דינה, אולם כתב האישום הובא לידיעתם ועל דעתם. 
סנגורו של חג'בי, אל"ם אשר הלפרין, ביקש גם הוא לשאת דברים ודרש שיכתב בפרוטוקול כי כתב האישום לא מכיל עבירות של הטרדות מיניות. בית הדין דרש לדעת האם ההסדר ידוע לשתי המתלוננות.  התביעה השיבה כי לגבי החיילת הראשונה היא לא התלוננה. התביעה דרשה מאסר על תנאי, הורדה בדרגה ופיצוי לטובת המתלוננת הראשונה בסך 5,000 שקל. בסיום הדיון נקבע כי חג'בי יסיים את השירות באמצע יוני. הטיעונים לעונש נקבעו לעוד חודש.