ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם במסגרת סיור ב"פארק הסייבר" בבאר שבע היום (חמישי) ואמר בעקבות ההתפתחויות הבטחוניות במצרים כי "עד לפני כמה חודשים, כשאמרנו שדאעש מבצע פעולות על גבולותינו, היו אנשים ספקנים, והנה אנחנו רואים לנגד עינינו את דאעש פועל באכזריות בלתי רגילה גם בגבולנו הצפוני וגם בגבולנו הדרומי".

"לבנו עם העם המצרי", הוסיף ראש הממשלה, "ואנו שולחים את תנחומינו לממשלת מצרים ולבני המשפחות שיקיריהם נפלו במאבק עם הטרור האכזרי".

"הפעולות שאנו רואים מדאעש הן כאין וכאפס לעומת היכולות שבונה המשטר האיראני. ברור שלא היה מישהו שחושב במוח צלול לתת לדאעש נשק גרעיני, אבל בשיחות שמנהלות המעצמות כרגע עם איראן הן נותנות לה, למדינה הקיצונית הזאת שמפיצה טרור ברחבי העולם, את היכולת לפתח ארסנל של נשק גרעיני, של הרבה מאוד פצצות גרעין יחד עם כלי השילוח שלהם – טילים ארוכי טווח, ולכן אנחנו עומדים כאן בפני שני איומים: האיום של דאעש, האיום של איראן", אמר נתניהו.
"אנחנו לא צריכים לחזק אחד על חשבון השני, אנחנו צריכים להחליש את שניהם ולמנוע את התוקפנות וההתחמשות של שניהם. אני אומר לכם שאל מול כוחות החושך הללו שמדכאים זכויות אדם ורוצחים אנשים ותולים אותם בכיכרות העיר – אל מול הכוחות האלה אנחנו מקדמים כאן בקריית הסייבר בבאר שבע קדמה", סיכם ראש הממשלה. 

יחד עם השר אריה דרעי וראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', סייר ראש הממשלה והתייחס גם למתווה הגז המוצע: "מאגרי הגז הם מתנה גדולה שקיבלנו. המון גז, גז ששוכב בקרקעית הים, חלקו הקטן מוצא החוצה, חלקו הגדול נמצא במאגרים תת ימיים. אנחנו צריכים להוציא אותו משם. מי שמוציא אותו אלה חברות עסקיות. אנחנו דואגים לכך ש-60% מהרווח שלהן נכנס לקופת המדינה. אנחנו משתמשים בזה ונשתמש בזה לבריאות, לרווחה, לחינוך, גם לביטחון".



"אנחנו מדברים על מאות מיליארדי שקלים, לא מאות מיליוני שקלים, מאות מיליארדי שקלים בשנים הבאות, ואנחנו צריכים לדאוג שהכסף יגיע אלינו בזכות הגז שיגיע אלינו. הצענו מתווה, כל אחד יכול לקרוא אותו, הוא מתווה מאוזן, הוא מתווה נכון, הוא מתווה שיכול להביא לנו גם את המשאב הזה למדינת ישראל, ולכן אנחנו נמשיך לקדם גם את תעשיית הסייבר כאן, גם את הוצאת הגז מהמים, גם את הגנת גבולותינו וגם את שיתוף הפעולה עם כל המדינות באזור שרוצות להרחיק את האפלה ולהביא את הקדמה".