התביעה הצבאית הגישה לבית הדין הצבאי מחוז שיפוט מטכ"ל כתב אישום נגד קצין בדרגת סרן אשר שירת בבסיס הכליאה הצבאי בצריפין, בגין גניבת מכשיר סלולארי של מדריכת כלואים בבסיס כליאה והוצאת רכוש מרשות הצבא. בנוסף, מיוחסת לקצין עבירה של התנהגות שאינה הולמת את דרגתו ואת עמדתו בצבא, בגין מעשים אלה. 

מכתב התביעה עולה כי הקצין, ששימש קצין תורן בבסיס כליאה, נטל את מכשיר הטלפון של מדריכת כלואים אשר הותירה אותו בעמדת הקבלה. לאחר שאותה חיילת גילתה כי המכשיר שלה נעלם ביקשה ממנו לסייע לה לחפש אותו והוא אכן עשה זאת. כדי למנוע חיפוש אינטרנטי אחר המכשיר הקצין הוציא את כרטיס ה-sim מהמכשיר והשליך אותו לא לפני שדאג שימחק ממנו המידע. 

במהלך חיפוש שנעשה בכליו נמצא ציוד צבאי רב והתביעה הגישה נגדו כתב אישום בחשד שבמהלך שירותו הוציא הקצין מרשות הצבא 61 כדורי 5.56, 5 ערכות דגימת שתן, שני זוגות אזיקי ידיים וזוג אזיקי רגליים. לאחר פתיחת החקירה, הושעה הקצין מתפקידו. טרם נקבע מועד לגזר הדין.

פרצו למחשבים "בשביל הצחוק" והשתילו תוכנות 
 
שלושה חיילים המשרתים באגף המודיעין החליטו לנסות את מערכות ההגנה של צה"ל ברשת, "בשביל הצחוק" ונתפסו רגע לפני שגרמו נזקים חמורים ובהם נזקים של ביטחון מידע.

כתב אישום נגד השלושה חושף התנהלות רשלנית שלהם, אך האישום הוא בעבירות חריגה מסמכות ושל התנהגות שאינה הולמת, ולא של עבירות על ביטחון מידע שהעונש עליו חמור בהרבה. 

מכתב האישום עולה כי הם פעלו על מנת לקבל לידיהם סיסמאות גישה ופרטי משתמש למחשבים של עשרות משתמשים ביחידה, וזאת ללא רשותם של אותם המשתמשים ובלא סמכות. השלושה עשו שימוש בפרטים אותם קיבלו לצורך הפעלת תוכנות שונות על מחשביהם של אחרים ביחידה לשם הלצה.

שניים מהנאשמים השתמשו בסיסמאות של קצין בעל הרשאות גישה רחבות ובעזרתן נגשו לקבצים אליהם לא היו מורשי-גישה. 

אחד מהם כבר הורשע על פי הודאתו במיוחס לו בכתב האישום. עניינם של השניים האחרים עדיין נדון בבית הדין הצבאי.