הטרור בבירה נמשך: שלושה שוטרים נפצעו באורח קל בעימותים עם תושבים פלסטינים בג'בל מוכאבר בירושלים. הם פונו לבית החולים הדסה עין כרם. תושב המקום נפצע באורח בינוני בפלג גופו התחתון ופונה לבית החולים שערי צדק.



כוח המשטרה ומשמר הגבול ששהה במקום לצורך משימת אבטחה נתקל התפרעות שכללה ידויי אבנים ובקבוקי תבערה לעברם. הכוח הדף את הפורעים לתוך ג׳בל מוכאבר, שם המתינו צעירים רבים אשר הבעירו צמיגים והציבו פחי אשפה על הציר והתעמתו עם השוטרים והלוחמים. 

לעבר כוח לוחמי מג״ב שהגיע ובניסיון לפרוק מהניידת לצורך ביצוע מעצרים, הושלכו בקבוקי תבערה שנכנסו לניידת וגרמו לפציעות של הלוחמים. הכוח שחש כי הוא בסכנת חיים ממשית ביצע ירי באוויר ולעבר מיידי הבקבוקים ועצר שלושה נערים בני המקום החשודים ביידוי אבנים.


עם המעצר ופיזור המחבלים הכוח יצא לכיוון הכניסה לג׳בל מוכאבר שם טופלו על ידי מד״א. 



מפקד מחוז ירושלים ניצב משה (צ׳יקו) אדרי, אמר לאחר האירוע: "פעם אחר פעם מוכיחים השוטרים ולוחמי מג״ב את מסירותם למשימה תוך חירוף נפש לשמירה על בטחון תושבי העיר. אני שולח איחולי החלמה מהירה ללוחמים שנפגעו, פעילותם ראויה להערכה ושבח".



ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, שהגיע לג'בל מוכאבר, כתב בדף הפייסבוק שלו: "אני מברך את משטרת ירושלים, שבהמשך להנחיות ראש הממשלה, עברה לבצע פעילויות יזומות למניעת טרור ואלימות מקו התפר אל תוך השכונות עצמן!



עוד אמר ברקת כי המסר למפרי הסדר הוא שהם מסכנים את חייהם, נביא אותם לדין והם ישלמו מחיר יקר.



"אני דורש מהמנהיגות בשכונות הערביות במזרח העיר, במינהלים קהילתיים, מהמוכתרים ומהמבוגרים האחראים לקחת אחריות על הצעירים ומפירי הסדר ולהחזיר את השקט לירושלים!", הוא הוסיף.