לוחמים בגדוד "רותם" של חטיבת גבעתי פנו הבוקר (רביעי) באמצעות עמוד הפייסבוק של "מעריב אונליין" והעלו טענות קשות על מצב חדר האוכל ביחידתם ועל האוכל המוגש להם. 
הלוחמים משרתים בבסיס הר קרן ליד קציעות, בסיס שלגביו עלו טענות בעבר על רמת תברואה ירודה. 
אחד החיילים סיפר ל"מעריב אונליין": "מאז יום כיפור אנחנו פה בבסיס במחסור חמור של אוכל. מגיעים לחדר האוכל ופשוט אין מה לאכול, האוכל נגמר. הטבח מוצא פתרונות על ידי פריסות וזה לא הגיוני". 

לדבריו, הפריסות כוללות כיכר לחם, גבינת סקי ומלפפונים. "אנחנו פשוט רעבים. פנינו למפקדים וגם לאנשי המטבח והשתיקו אותנו עם שניצל וקצת צ'יפס אבל זה היה חד פעמי".

היום החליטו הלוחמים שהם מחרימים את חדר האוכל ואז נתקלו בתגובה חריפה של אנשי המטבח. 

"חדר אוכל מסריח מסגריות"
"החלטנו שנמאס ועד כאן ולא נכנסנו לחדר האוכל. פשוט הבענו מחאה" מסביר אחד הלוחמים. "לא יתכן שניכנס לאכול בחדר אוכל מסריח מסגריות כי הטבחים מעשנים בו למרות אין ספור תלונות בנושא, אז לא נכנסנו לחדר האוכל. ובתגובה הטבח זרק את כל האוכל לפח. בערב המפקד שוב הביא לנו כיכר לחם, גבינת סקי וקצת ירקות". 
הלוחם מסביר כי בבסיס הספציפי הזה יש שק"ם שפועל אחת לשבוע ובכל פעם שעלתה סוגיית הקבילה והתלונות, הלוחמים אוימו בנקמה של המפקדים לעונשים חמורים כמו ריתוק בשבתות. 
 
בצה"ל מכירים את התלונות ושוללים על סף רמה ירודה של המטבח. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בעקבות תקרית שהתרחשה בכניסה לחדר האוכל בהר קרן במהלכה התפתח ויכוח בין חיילי המחלקה המדוברת לבין חיילי המטבח, הועברו החיילים לפלוגה וקיבלו שם ארוחת צהריים. בהר קרן נעשים מאמצים לספק לחיילים ארוחות ברמה גבוהה כאשר ההיגיינה והניקיון נמצאים בראש סדר העדיפויות".