המצב הביטחוני המתוח ברחבי הארץ ממשיך לתת את אותותיו, עם אירוע שלישי מהבוקר, בו נפגעים ישראלים.



על פי תחקור ראשוני של האירוע, החשוד ירד מאוטובוס בקריית גת, הבחין בחייל וחטף את נשקו. החייל התעמת עם החשוד ותוך כדי כך נדקר בראשו באורח קל. החשוד המשיך במנוסה עם נשקו של החייל אל עבר בניין מגורים, כששוטרי תחנת קריית גת של המחוז הדרומי הגיעו למקום תוך דקות ספורות וחתרו למגע עם החשוד, תוך שזה ככל הנראה יורה לכיוונם.



השוטרים השיבו בירי מדוייק לעברו והוא חוסל, כאשר פרט לחייל, שנפצע כאמור באורח קל, אין נפגעים לכוחותינו. כוחות רבים של משטרת מרחב לכיש במקום, ביחד עם מפקד המחוז הדרומי, נמצאים במקום. יחד איתם הגיע גם חבלן משטרתי אשר הגיע לסרוק את השטח.



הבוקר: שני ניסיונות פיגוע
 
כזכור, הבוקר התרחש בבית סאחור שליד בית לחם ניסיון לינץ' שהסתיים במזל גדול בשני פצועים קל בלבד. האירוע החל לאחר שתושבת תקוע נקלעה לחסם אבנים בצומת בית סחור, אשר לווה בהתפרעות של ערבים באיזור. על פי הנהגת, המתפרעים רגמו את רכבה באבנים ופצעו אותה באורח קל. 
 
היא נפגעה בפניה ובראשה, כאשר אחד המתפרעים במקום ניסה לפתוח את הדלת של הרכב שלה. הנהגת הצליחה להיחלץ מהמקום בסופו של דבר, וכאשר הגיעה אל שער היישוב, פונתה משם במצב קל לטיפול רפואי בירושלים. היא סיפרה כי הותקפה בבעיטות בכל חלקי גופה, בבית החולים שערי צדק בירושלים אישרו את טענותיה.
 
המתפרעים לא עצרו ותקפו כשישה רכבים נוספים, בתקיפה זאת נפצע עוד אזרח ישראלי באורח קל, גם הוא טופל ופונה להדסה עין כרם לטיפול רפואי.
 
הנהגת עצמה סיפרה לאחר האירוע: "נסעתי לכיוון ירושלים, הגעתי לאיזור בית סאחור, ראיתי משהו כמו 30 איש שיוצרים מחסום אנושי על הכביש. הבנתי שהם הולכים לזרוק עליי אבנים ממש גדולות, ראיתי שאחת מהן עומדת לפגוע בשמשה, התכופפתי וראיתי שהשמשה לא נשברה.

הבוקר נפצע אדם כבן 36 נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה שאירע הבוקר (רביעי) בויה דולורוזה, סמוך לרחוב הגיא שבשער האריות, מקום הסמוך לפיגוע דקירה הקטלני שאירע רק ביום שבת האחרון.
מחבלת פלסטינית בת 18 הגיעה למקום כשהיא מצוידת בסכין וניסתה לפגוע בעוברי אורח. אחד מהנדקרים, אשר במזל נשא נשק, הצליח לדרוך אותו, ירה בה ופגע במחבלת, שככל הנראה הגיעה מאחוריו ודקרה אותו בפלג הגוף העליון. 
כוח משטרה ולוחמי מג״ב שהבחינו במחבלת הפצועה שהממשיכה בריצה, זינקו לעברה, השתלטו עליה ונטרלו אותה. הפצוע שנדקר פונה ע״י מד״א במצב קל-בינוני לבית החולים עין כרם והמחבלת פונתה במצב קשה.