יממה לאחר אירועי הדמים ברעננה, שבה אירעו שני פיגועי דקירה ברחוב אחוזה, נחשף היום (רביעי) תיעוד דרמטי שבו נראה המחבל מתנפל על שלושה אזרחי, דוקר אותם - ונמלט מהמקום בריצה כשאזרחים רודפים אחריו.



המחבל, עובד קבלן בבית לוינשטיין שאף נראה לובש וסט ורוד בזמן הפיגוע, הצליח לפצוע ארבעה בני אדם, בהם אחד במצב קשה.




עוברי אורח הצליחו לנטרל את המחבל יחד עם שוטרים. אזרחים זועמים שהתקהלו במקום קיללו את השוטרים. "במקום להגן על המחבל ולהציל את חייו הייתם צריכים לירות בו כדור", אמרו. הוא נמצא בחדר הטראומה ויועבר לניתוח.
 
בבית החולים מאיר בכפר סבא מאושפזים עדיין שלושה פצועים קל משני הפיגועים ברעננה. בין הפצועים יאיר בן עזרא בן 32 מרעננה, שממתין לשחרורו וחוגג לא רק את זה שניצל ממוות אלא גם את אחותו שמתחתנת היום.

המאבק בטרור: חסימות במזרח ירושלים, חיילים מתגברים כוחות

לאחר שהקבינט המדיני בטחוני אישר הלילה את תגבור הכוחות בירושלים ובקו התפר, בצה"ל נערכים היום להעברת שש פלוגות שעיקרן לוחמי מעברים של המשטרה הצבאית ועוד לוחמים הנמצאים בקורסים. 
 
כחלק מהערכות המשטרה לקראת הפעלת "כתר נושם" על השכונות המזרחיות בירושלים חלק מהשכונות נחסמו לתנועה ובחלק מהכניסות לשכונות הוצבו שוטרים ומאבטחים. המטרה שעד סוף היום הכניסות כבר יתוגברו בנוכחות צבאית ומשטרתית.
 
לצד זה, התושבים בשכונת ג'אבל מוכבר זועמים על ההחלטה לכתר את השכונה שלהם. כתבנו סייר הבוקר בשכונה ונפגש עם התושבים. אחד מהם, סעיד עדנן סיפר "זה לא יחזיק מעמד. אי אפשר להעניש אותנו עונש קולקטיבי, לסגור 300 אלף בני אדם במחסומים זה אפרטהייד".