משנה גרסה: אחמד מנסארה בן ה-13, הנער שחשוד בביצוע פיגוע דקירה בפסגת זאב בשבוע שעבר, ביחד עם בן דודו, חסן מנסארה, בן ה-15, משנה גרסה.



עדות שמובאת ממיטת חוליו בבית החולים הדסה עין כרם, הוא מסר לחוקרים כי מי שדקר ופצע את הצעיר בן ה-25 ונער בן גילו שישב על אופניו, הוא בן דודו.

תיעוד פיגוע הדקירה בפסגת זאב


"הייתי עם הבן דוד שלי, אבל לא אני דקרתי. אפילו ביקשתי ממנו שהוא לא ידקור. התחרטתי, למרות שבהתחלה יצאנו מהבית במטרה לדקור יהודים, אחרי שבן דודי שכנע אותי ללכת איתו. פשוט פחדתי".

כזכור, פרסמה המשטרה סרטון שתיעד את הפיגוע בפסגת זאב ובו נראים השניים כשהם חמושים בסכינים. תחילה הם רדפו אחרי צעיר בן 25, אותו דקרו ופצעו ולאחר מכן, נתקלים בדרכם בנער צעיר שיצא מקיוסק והתיישב על אופניו, ופוצעים אותו באורח קשה. השניים נוטרלו, כאשר אחמד, המאושפז בבית החולים נדרס על ידי רכב ולאחר מכן הוכה על ידי אזרחים ,ובן דודו רץ לעבר שוטר כשסכין בידו ונורה.
בעדותו הראשונה, סיפר אחמד לחוקרים כי הוא ובן דודו יצאו מבית חנינא במטרה לדקור יהודים, בשל הפרת הסטטוס קוו בהר הבית. בן הדוד היה זה שהביא את הסכינים, שכנע אותו להצטרף אליו למסע הנקמה, והוא אכן עשה כדברו של בן הדוד.
עתה משנה אחמד את גרסתו ומנסה לחלץ את עצמו מהמעורבות מביצוע הדקירה בפועל ומנסה להפליל את בן דודו בחשדות.