מתיחות גם בדרום הארץ: אזעקות צבע אדום נשמעו הערב (רביעי) במועצה אזורית שער הנגב שבדרום הארץ. 



האזעקה הופעלה בכפר עזה ובסעד. 



צה"ל אישר כי מדובר בפצצת מרגמה שנפלה בשטח פתוח. סריקות בוצעו באזור לאיתור הנפילה. קודם לכן, התושבים באזור דיווחו על נפילה בשטח פתוח, ולא דווח על נפגעים או נזק.



ח"כ חיים ילין (יש עתיד) התייחס לירי מרצועת עזה אל עבר ישראל ואמר: "מר ביטחון נתניהו שחתם לאחר מבצע 'עמוד ענן' על הסכם שצמצם את מרחב ההגנה של צה"ל ברצועת עזה, הביא אותנו למצב בו העזתיים נמצאים היום על הגדרות. רק אתמול טען ראש הממשלה שחמאס קלט את המסר, הוא רק שכח לציין איזה מסר. חמאס קלט שאין מנהיגות בישראל, ואפשר להמשיך לירות, מותר להתקרב לגדר וזה בסדר להפר את הריבונות של מדינת ישראל".



במהלך היום אירע פיגוע דקירה בכיכר אדם שבבנימין, בו נדקרה חיילת ונפצעה באורח קשה. על פי הדיווחים שהגיעו מהשטח, החיילת נפצעה בצווארה וטופלה במקום. 



שני מחבלים השתתפו בפיגוע. מחבל אחד חוסל על ידי לוחמת מגדוד המעברים של פיקוד העורף, שהייתה בסמוך לחיילת שנדקרה ומחבל שני נעצר בחשד שסייע בפיגוע. אישה נוספת הוגדרה כנפגעת חרדה במקום. הצירים סביב מקום הפיגוע נפתחו מחדש לתנועה.



מוקדם יותר במהלך הבוקר נדרס שוטר על כביש 60 סמוך ליישוב עפרה ונפצע קל. רכב בעל לוחית זיהוי ישראלית הגיע למחסום יזום של שוטרי סיור מתחנת בנימין על כביש 60 באזור "המשטרה הבריטית". שוטר הסיור סימן לרכב לעצור בצד לבדיקה שגרתית. הרכב האט, אך לאחר מספר מטרים האיץ שוב לעבר השוטרים ופגע באחד מהם, שנפצע קל ברגלו. 



אחד השוטרים ירה לכיוון הרכב אך הרכב החשוד המשיך בנסיעה וכעבור כמה מאות מטרים נעצר בצד הדרך והנהג נמלט רגלית לכיוון הכפר סילוואד. כוחות משטרה וצבא פתחו בסריקות לאיתור נהג הרכב שברח, עצרו אותו והובילו אותו לחקירה.