מכשיר האזנה ישראלי פוצץ סמוך לכפר בורג' אל-מולוכ שבאזור מרג' עיון בדרום לבנון - כך דווח היום (שלישי) ערוץ "אל-מנאר" של חיזבאללה. 
 
על פי הדיווח בכלי תקשורת לבנוניים, הפיצוץ אירע בשעה שבולדוזר עסק בעבודות תשתית בצומת בורג' אלמולכ - אל-בורג', במישור מרג' עיון – כמה קילומטרים ממטולה. כתוצאה מהפיצוץ היזום, שבוצע כך על פי הדיווח באמצעות שני מטעני חבלה קטנים שהוטמנו במכשיר ההאזנה, שני פועלים שהיו בו נפצעו באורח קל.
 
בדיווח נאמר עוד, כי כוחות של צבא לבנון הוזעקו לאזור, הטילו סגר ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. תחילה דווחה סוכנות הידיעות הלבנונית, כי נבדק חשד לפיצוץ פלילי, אולם מאוחר יותר עידכנה כי מדובר במכשיר האזנה ישראלי, שנאסף על ידי כוחות הביטחון.
 
ערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני טען, כי מאז 2009 עצרו כוחות הביטחון מאה חשודים בריגול לטובת ישראל, בהם אנשי צבא ופקידים בתחום התקשורת.
 
בספטבר אשתקד דווח בלבנון כי כי מתקן האזנה ישראלי פוצץ באזור הכפר עדלון, שבאזור צידון. על פי הדיווח, המכשיר הוטמן בגן וחיזבאללה הוא שפעל לפוצץ אותו, כשברקע אמצעים ביטחוניים מוגברים. באתר החדשות הלבנוני "א-נשרה" לעומת זאת נטען כי דווקא מזל"ט ישראלי הוא שפוצץ את המכשיר לאחר שהתגלה הבוקר.