חייל נפצע באורח בינוני ואדם נוסף נפצע קשה בפיגוע ירי שאירע הבוקר (חמישי) סמוך לכפר חיזמה, על כביש 60. לפי תחקור צה"ל, מחבל יצא מרכבו וירה לעבר חיילים שעסקו בבידוק רכבים. החייל ואדם נוסף אשר פונה לקבלת טיפול רפואי נפצעו מירי המחבל. המחבל נורה ע"י כוח צה"ל ונהרג.


הפצוע השני הוא ככל הנראה ערבי שנפצע באורח קשה מירי המחבל. במהלך הבידוק, אחד החיילים ניגש לבדוק את הבגאז' האחורי של הרכב ואז המחבל יצא מהמכונית ופתח באש.

מדיווחים פלסטינים עולה כי המחבל שביצע את הפיגוע הוא קצין במנגנון המודיעין הפלסטיני, מאזן עריבה, תושב אבו דיס. על פי הדיווח עריבה ביצע את פיגוע הירי במהלך בידוק ביטחוני ופצע חייל צה"ל באורח בינוני.

המחבל מאזן עריבה. צילום: רשתות חברתיות



שלשום, נפצע גבר בן 35 באורח קל מאוד בפיגוע דקירה בצומת הגוש. המחבל נורה ונוטרל על ידי הכוחות במקום. מדובר צה"ל נמסר כי המחבל הגיע לצומת הגוש וניסה לדקור אזרח, החיילים ביצעו נוהל מעצר חשוד וביצעו ירי ממנו הוא נהרג. אזרח שחלף בצומת ברכבו נפגע מרסיסים של הירי בידו.
האירוע התרחש בתחנת הסעה לכיוון קרית ארבע והנפגע סבל מפציעה שטחית מאוד וטופל במקום. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם במצב קל עם פציעה ביד. הפצוע הגיע אל יחידת הטראומה עם פציעת רסיסים ביד ובחזה כשהוא בהכרה ומצבו יציב. המחבל נפגע ונוטרל ולאחר מכן נקבע מותו בשטח.
מאוחר יותר סוכלו שני פיגועי דקירה באיו"ש. סמוך למחסום עינב, צה"ל פתח באש לעבר פלסטינית לאחר שניסתה לבצע פיגוע דקירה. המחבלת חוסלה ולא היו נפגעים. באירוע השני באפרת, נעצרה פלסטינית שעוררה את חשדם של הלוחמים במקום. נמצאה סכין גדולה ברשותה של הפלסטינית שנעצרה ולא היו נפגעים באירוע.

בתחילת השבוע, אישה נפצעה באורח בינוני בפיגוע דקירה סמוך לאוטובוס ברחוב שמגר בירושלים. זהו הפיגוע השני שהיה באותו היום בבירה, כשלאחר המעשה, המחבל הדוקר נמלט מהזירה, יתכן שלאתר בנייה סמוך, כשכוחות גדולים ביצעו אחריו סריקות ועצרו מאוחר יותר חשוד במעשה. 



האישה, אזרחית זרה כבת 30, עמדה סמוך לתחנת האוטובוס ברחוב שמגר, כאשר פלסטיני הגיע לכיוונה, דקר אותה בגב ונמלט מהמקום. כוחות מד"א טיפלו במקום בפצועה ופינו אותה לבית החולים שערי צדק בבירה. מצבה של האישה בינוני אך יציב והיא בהכרה מלאה. 
 
קודם לכן, נדקר שוטר מג"ב כבן 20 נדקר ברחוב הגיא סמוך לשער שכם בירושלים. המחבל נורה וחוסל. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לשוטר הפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים הדסה עין כרם בבירה, כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון ומוגדר במצב קל.  לאחר תחקיר של האירוע התברר כי תושב שטחים כבן 38 הגיע מכיוון שער שכם לכיוון רחוב הגיא והבחין בשני לוחמי מג"ב שהיו בסיור. כאשר הם חלפו על פניו הוא שלף סכין, ותוך צעקות 'אללה ואכבר' דקר לוחם מגב בצווארו. הלוחמים הגיבו במהירות, דרכו את נשקם ונטרלו את המחבל. בחיפוש על גופו של המחבל נתפסה סכין נוספת.