מאלכ אכרם שאהין, בן 21, פלסטיני ממחנה הפליטים דהיישה, נהרג הלילה (שלישי) במהלך עימותים עם כוחות צבא בתוך המחנה. על פי הדיווחים, כוח צבאי נכנס למחנה הפליטים במטרה לבצע מעצרים ואז פרצו העימותים.



בנוסף מדווחים הפלסטינים כי כוחות הביטחון פשטו הלילה על ביתו של המחבל מוסא וזוז, אסיר ביטחוני לשעבר שנשפט לשמונה מאסרי עולם ושוחרר בעסקת שליט. עוד טוענים הפלסטינים,כי כוח צה״ל פשט הלילה על ביתה של משפחת קווסאמה בחברון ועצר את אביו של המחבלים מוראד ואחמד קוואסמה לחקירה.



לוחמים של חטיבת בנימין עצרו אתמול בלילה ברמאללה את באסל מוניר מוחמד אבו עליא, תושב הכפר מע'ייר בבנימין. באסל אבו עליא נעצר בגין מעורבותו בניסיון פיגוע דקירה לפני שבוע בצומת תפוח שבשומרון יחד עם מחבל נוסף.



מהשב"כ נמסר כי הוא פונה בתחילה על ידי כוחות הסהר האדום לבית חולים בשכם ולאחר מכן הועבר לבית חולים ברמאללה. "בשבוע האחרון הוא הסתתר בבית מלון ברמאללה מחשש למעצרו. לאחר מעצרו הועבר לחקירת שב"כ", נמסר מהשב"כ.



במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל בשיתוף לוחמי מג"ב ושוטרי מחוז ש"י באיו"ש 21 מבוקשים. בחברון נעצרו ארבעה מבוקשים פעילי ארגון הטרור חמאס. אתמול בצהרים נעצר נער פלסטיני בן 16, בחשד שיידה אבן לעבר קבוצת תיירים בסמוך לגן הקבר בדרך שכם שבמזרח ירושלים. כתוצאה מכך תייר בן 56 נפצע באורח קל בראשו ופונה על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק. הנער הועבר לחקירה.