אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, חיל הים יקלוט בקרוב את הצוללת החדשה אח"י רהב. בחודש שעבר קיימו אנשי הצוות של הצוללת את הטקס המסורתי במספנות קיל בגרמניה בו נמסרה הצוללת באופן רשמי לחיל הים הישראלי. 
מיד לאחר הטקס שלח מפקד בכיר בחיל הים את המסרון למספר מפקדים בחיל בזו הלשון "הצוללת החמישית אח"י רהב הצטרפה לפני כשעה לסד"כ הציר של זרוע הים. דגל ישראל הונף ומתנוסס בגאווה עליה בטקס שנערך במספנות קיל בגרמניה. זרוע הים מברך את אח"י רהב בהצטרפותה לסד"כ הצוללות של שייטת 7. ביחד ננצח". 
הודעת הטקסט פורסמה באתר החדשות 0404. מדובר בשיפור משמעותי של סד"כ הכוחות של שייטת הצוללות של חיל הים. אח"י רהב צפויה להצטרף למגוון המשימות החשובות העומדות בפני החיל בשנים הקרובות. רק לפני שבוע אמר גורם בכיר בצה"ל בהקשר הגעת הצוללת בעתיד כי צה"ל רוצה להתייצב על סד"כ של חמש צוללות: "יש המשך רכש של צוללות ואנחנו רוצים להתייצב על חמש צוללות". הגורם הבכיר הוסיף כי "אחת תגיע ואחת תצא מהשירות", המשמעות היא שהצבא לא יעמוד על סד"כ של שש צוללות וישפר באופן משמעותי את היכולות המבצעיות של צי הצוללות שלו. 

הצוללת זוכה לקבל את השם המיתולוגי של אחת הצוללות הראשונות של חיל הים. "רהב" הראשונה הייתה צוללת מדגם S של הצי הבריטי ובהמשך עברה לשירות בחיל הים הישראלי בחודש פברואר 1959, בבסיס הצי בפורטסמות' שבאנגליה, עברה הצוללת מהצי הבריטי לחיל הים הישראלי, והוסר הלוט מעל שמה החדש: אח"י "רהב". 
אח"י רהב בפיקודו של הדר קמחי, הגיעה לנמל הבית החדש שלה בחיפה ביוני 1960, והוצאה מהשרות בדצמבר 1967. כעת השם "רהב" חוזר לצי, תעבור שורה של אימוני כשירות עד שתיכנס מבצעית לשירות מלא בישראל.