חשד לאירוע לאומני במודיעין: סמוך לשעה 14:00 היום (שלישי) התקבל דיווח על פועל באתר בנייה בשכונת הציפורים במודיעין שתקף בכלי קהה מנהל עבודה במקום ולאחר מכן תקף באמצעות כלי קהה אחר עובד באתר סמוך ופצע אותם באורח בינוני. פועלים באתר הבנייה השתלטו על התוקף וכוח משטרתי שהגיע במהירות אל המקום עצר את התוקף והעביר אותו לחקירה.



מממצאים ראשוניים עולה כי התוקף, בן 37 מבית סירא, השוהה באישור בישראל ביצע את התקיפה, כאשר מתחזק החשד כי מדובר במניע לאומני. חקירת החשוד על ידי משטרת ישראל וכוחות הביטחון נמשכת. מהמרכז הרפואי "שיבא" נמסר כי שני הפצועים שהגיעו כתוצאה מהתקיפה באתר הבנייה מטופלים בחדר ההלם בבית החולים. מצבו של אחד הפצועים קשה והשני במצב בינוני.



החשוד הועבר לחקירה על ידי משטרת ישראל וכוחות הביטחון נמשכת.



כזכור, אתמול אירע פיגוע דריסה תחת גשר המיתרים בירושלים: 11 בני אדם נפגעו על ידי רכב שנשא לוחית זיהוי ישראלית, בהם תינוק בן שנה וחצי שנפצע בינוני ובהמשך בבית החולים נאלצו לכרות את כף רגלו. הפיגוע אירע כשרכב פרטי שנשא לוחית זיהוי ישראלית הגיע לתחנת האוטובוס במקום, בה איתר הנהג קבוצת ישראלים, התנגש בהם בעוצמה ויצא החוצה כדי לדקור אותם, לא לפני שהתנגש בברז כיבוי. הפצועים טופלו על ידי צוותי מד"א והועברו לבתי החולים "שערי צדק" ו"הדסה עין כרם". המחבל נורה על ידי מאבטחים ואנשי משטרה שהוזעקו למקום בתוך שניות וחוסל.