המשטרה והשב"כ ממשיכים גם היום (ראשון) במצוד אחר נשאת מלחם, המחבל שביצע את הפיגוע ביום שישי ברחוב דיזנגוף. החיפושים נערכים בהרחבה בעיר בת ים, בפרט ברחוב משה שרת בעיר ובאזור בית העלמין.



מאז פרסום שמו ותמונתו במוצאי שבת, התקבלו במוקד המשטרה מאות שיחות מאזרחים שמסרו מידע עליו ועל מקומות בהם הוא נראה לכאורה. חלק מהמידע נבדק ואומת. במשטרה החליטו לבדוק את כל השיחות ולכן מאז אמש נראים השוטרים רצים מרחוב לרחוב ברחבי גוש דן, סוגרים כבישים ובודקים כל שביב של מידע שמתקבל.



הערכת גורמי הביטחון היא כי המחבל עדיין לא עזב את גוש דן וזאת לא בגלל מידע שקיים אלא בעיקר בגלל מידע שלא קיים על הימצאותו במקומות אחרים. הערכות הן כי הוא מסתתר ולא יוצא ממחבואו. הערכה נוספת שקיימת היא כי המחבל התאבד לאחר הפיגוע. גורם ביטחוני שנשאל לגבי החשש שהוא עזב את שטח ישראל לשטחים ואמר "הלוואי וכך היה. זה גם היה מרחיק אותו משטח אזרחי וגם הסיכוי לתפוס אותו בשטחים הוא טוב יותר".


אחיו של המחבל יערער על מעצרו


בתוך כך, בשעות הצהריים יובא אחיו של המחבל לבית המשפט המחוזי בחיפה, לצורך דיון בערעור שהגישו עורך דינו ובני משפחתו. במערכת הביטחון מיהרו לפנות לבית המשפט בבקשה לדחות את דבר הערעור מחשש ל"איבוד זמן יקר בחקירה". העברת העצור לבית המשפט והחזרתו גוזלים זמן יקר שלהערכת גורמי ביטחון נועד לבזבז זמן של החוקרים עם האח שחשוד בסיוע לרצח בכוונה תחילה.



בית המשפט לא נענה לבקשת גורמי החקירה ודחה את הדיון בשעה אחת בלבד. יתכן כי הדיון לא יתקיים בפני החשוד, שאמש הוארך מעצרו בחמישה ימים ונאסר עליו מפגש עם עורך דין למשך שלושה ימים.