בטקס צנוע אך מרגש, נפרדה הערב (שלישי) צמרת המדינה מראש המוסד תמיר פרדו, הפורש לאחר חמש שנים מתפקידו ו-35 שנה בארגון. 

האירוע התקיים באולם גדול בתל אביב בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר הביטחון משה יעלון, יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ושרים, חברי כנסת ורבים מעובדי המוסד לדורותיהם  - כולל ראשי מוסד בעבר. לאירוע הוזמן גם, לבקשת פרדו, הנשיא הקודם שמעון פרס.
כדי לחסוך בהוצאות האירוע לא הוזמנו זמרים, ואת מיקומם מילאה להקה של עובדי המוסד, ששרה בעיקר שירים ישראלים כמו "לא קלה דרכנו", ו"אין לי ארץ אחרת". 

באירוע, בו השתתף גם ראש המוסד הנכנס יוסי כהן ושני המועמדים האחרים לתפקיד, נ' ורמי בן ברק, הוקרנו קטעי וידאו עם ראיונות של עובדים, שסיפרו על פרדו. בחלק מהסרטונים, בהם לא נחשפו כמובן פרטים מבצעיים, היו רק רמיזות עם שמות קוד לאירועים והחלטות שקשורים לפרדו, כמו גם כמה בדיחות על חשבונו. 
רוב הדוברים הדגישו את היותו רמס"ד (ראש מוסד) קפדן, שבודק פעם אחר פעם ועוד פעם כל תוכנית מבצעית לפני שהוא מאשר אותה. כמו כן גם ציינו את תרומתן לעודד אנשים עם מוגבלויות להצטרף לארגון ולמערכת הבטחון. פרדו עצמו אמר כי תמיד הוא חש שיכול היה להביע את דעתו לדרג המדיני בחופשיות רבה וללא סייגים, ומצד שני הוא וארגונו כיבדו כל החלטה של הדרג המדיני. 
מחר יתקיים אירוע נוסף במטה המוסד בגלילות, מצפון לת"א, שבו יהיה טקס רשמי של החלפת ראש מוסד, ופרדו יפנה את משרדו ליוסי כהן.