לאחר הוצאתה של התנועה האסלאמית מחוץ לחוק, בעקבות מה שנחשב כהתארגנות בלתי חוקית, התרחשה היום (חמישי) תקרית, שמבהירה עד כמה המצב בין הצדדים מתוח. משטרת ישראל מנעה היום את קיומה של מסיבת עיתונאים, שהיתה אמורה להתקיים במלון קומודור בירושלים, בה רצו חברי התנועה, על פי טענתם, להציג נתונים בדבר פעילות עמותות סיוע שנסגרו.



המשטרה הודיעה מבעוד מועד לבית המלון קומודור, בירושלים, כי לא תאפשר את קיומה של מסיבת העיתונאים בשטח המלון, וכאשר הגיעו למקום עיתונאים, הם פוזרו על ידי כוחות הביטחון ששהו באזור. בעקבות ההתקהלות באזור, והרצון של המשטרה לפזר את האירוע, נזרק רימון הלם במקום, מה שגרם לעימותים בין הצדדים, כשבסופו של דבר עצרו כוחות הביטחון את אחד הנוכחים ומסיבת העיתונאים פוזרה.

יור" ועדת המעקב, ח"כ לשעבר מוחמד ברכה, תקף את התנהגות השוטרים באירוע ואמר: "הם רצו למנוע את מסיבת העיתונאים, למרות שאי אפשר לעשות זאת בשטח בית המלון. הם התנפלו על העיתונאים, שבאו כדי לשמוע על העמותות ההומניות. רצינו לתת דוגמאות על הפעילות האמיתית של העמותות האלה. הפחדנות הובילה אותם שלא לשמוע. זהו חלק מקמפיין במאבק. האנושיות חזקה יותר מהחרם שלכם".
 
מהמשטרה נמסר בתגובה כי "מדובר בהתכנסות בלתי חוקית, שהוכרזה כהתאגדות בלתי חוקית על ידי שר הביטחון". ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) אמר בתגובה: "משטרת ישראל, בשירותה של מממשלת ישראל, חוצה כל קו אדום והופכת במהירות למשטרת מחשבות. משטרה שמוציאה אל הפועל מדיניות של סתימת פיות כוחנית וברוטאלית. זה רק סיום מייצג לשבוע שכולו ציד מכשפות ורדיפה פשיסטית נגד כל מי שחורג מהקונצנזוס האנטי דמוקרטי".