פיגוע דקירה התרחש היום (חמישי) בהר עיבל, סמוך לשכם. על פי הדיווחים, קצין צה"ל נדקר בידו ונפצע באורח קל. המחבל הדוקר נורה על ידי הכוחות במקום וחוסל. מבדיקה ראשונית עולה כי בירידות מהר עיבל יידה מחבל בקבוק תבערה לעבר כוח צה"ל ואז שלף סכין ודקר מ"פ מבה"ד 1 בידו. מדובר צה"ל נמסר כי "מחבל השליך חפץ לעבר רכב צבאי סמוך להר עיבל. בתגובה, הכוח יצא מהרכב במטרה לזהות את מקור האיום. המחבל שלף סכין ודקר קצין צה"ל. הקצין מקבל כעת טיפול רפואי. המחבל נורה על ידי הכוח ונהרג". 



הפלסטינים מדווחים שהמחבל שביצע את הפיגוע ליד שכם וחוסל הוא היית'ם מחמוד עבד אל ג'ליל יאסין, בן 36. מוקדם יותר היום מחבל ניסה לדקור חיילים בצומת בית ענון, צפונית לקרית ארבע. המחבל נוטרל וחוסל ולא היו נפגעים באירוע. 



סכין ששימש את המחבל בפיגוע דקירה
סכין ששימש את המחבל בפיגוע דקירה



רצף פיגועי הטרור ממשיך. כזכור, לפני יומיים ניסיון דקירה התרחש בצומת בית ענון סמוך לחברון. המחבל נורה וחוסל ולא היו נפגעים לכוחותינו. מתחקור ראשוני של האירוע עלה כי מחבל ניסה לדקור חיילי צה"ל במהלך סיור בצומת בית ענון. מצה"ל נמסר כי המחבל נורה על ידי הכוח הצבאי ונהרג. עוד נמסר כי לא היו נפגעים באירוע. הפלסטינים דיווחו כי המחבל הוא עדנאן עיאד חאמד אל חליקה, בן 17 מהכפר א-שויוח, מזרחית לחברון.



מוקדם יותר ביום שני נעצרה צעירה שנחשדה כי בכוונתה לבצע פיגוע בתחום מחוז חוף. החשודה היא צעירה תושבת טייבה ששוהה בירושלים, פאטמה אזברגה בת 28. ממידע מודיעיני של המשטרה ושל השב"כ עלה כי הצעירה שהתה באזור נהריה וכי היה בכוונתה לבצע פיגוע עקב סכסוך משפחתי. כוחות הביטחון אתרו אותה במונית בשכונת טרומפלדור בנהריה. החשודה הועברה לכוחות הביטחון והמחסומים הוסרו. במהלך האירוע נסגר קניון ארנה בנהריה כשהמבקרים בקניון נשארו בתוכו ואף נעלו עצמם בתוך החנויות.