חשד לתאונת פגע וברח בכביש 443: חייל נפצע קל עד בינוני בכניסה לבית חורון לאחר שרכב פגע בו. הנהג הפוגע נמלט מהמקום לכיוון כפר עורה אתחתא., כוחות בטחון גדולים הגיעו למקום האירוע, פרסו מחסומים וסגרו צירים במטרה ללכוד את הנהג. האירוע התרחש בכביש 443 בין בית חורון למודיעין. צוות רפואה העניק לחייל טיפול רפואי במקום. על פי ההערכה של כוחות הביטחון, מדובר בתאונת פגע וברח ולא בפיגוע מכוון. 



בעקבות המצב בתקופה האחרונה, היה חשש גדול כי מדובר בפיגוע דריסה, באיזור בו נרצחה אתמול שלומית קריגמן בפיגוע דקירה בבית חורון, ועדינה כהן נפצעה באורח בינוני. מתחקור האירוע עלה כי שני מפגעים הגיעו ליישוב במטרה לבצע רצח של כמה בני אדם. את האישה הראשונה הם דקרו במתקן ציבורי עם מתקני כושר. משם הם הולכים לכיוון המכולת ומחוץ למכולת הם דוקרים אישה נוספת. 

אז פנו השניים לתוך המכולת בניסיון לבצע פיגוע גם שם, יתכן שתכננו לקחת בני ערובה ולהשתמש במטענים. אז מבחין בהם אזרח והודף אותם עם עגלת הסופר. השניים מחליטים לברוח מהזירה ואז נורים למוות על ידי מאבטח של היישוב. המחבלים הם אברהים עלאן, יליד 93, תושב בית עור תחתא, וחסין אבו גוש, יליד 99,ככל הנראה תושב מחנה פליטים קלנדיה.
בסריקות של כוחות המשטרה בזירת האירוע נמצאו שני חפצים החשודים כ"מטען צינור", אשר נפלו למחבלים במהלך מנוסתם. גם על גופו של אחד מהם נמצא מטען.חבלן משטרה במקום. ביישוב מתבצעות סריקות מבית לבית. במטרה לשלול מצב שבו המחבלים חדרו לאחד הבתים וביצעו שם פיגוע.