שר הביטחון משה יעלון תקף היום (שלישי) בחריפות את טורקיה, ואמר כי "היא מאפשרת לג'יהאדיסטים לנוע מאירופה לסוריה ועיראק ובחזרה לאירופה, ולהיות חלק מתשתיות הטרור של דאעש באירופה". 

שר הביטחון מקיים ביקור עבודה ביוון, כאורחו של שר ההגנה היווני פאנוס קאמנוס. במהלך הביקור קיים שר הביטחון פגישת עבודה עם מארחו ועם הרמטכ"ל היווני האדמירל אוונגלוס אפוסטולאקיס. כמו כן הניח זר על קברו של החייל האלמוני ונפגש יושב ראש הפרלמנט היווני ועם חברי הקהילה היהודית.

בפגישותיו ובמסיבת עיתונאים שהתקיימה עם שר ההגנה היווני, אמר שר הביטחון יעלון: "אני מקווה שהיחסים עם טורקיה ישתפרו והיא תהיה חלק מהמאבק בטרור. ישראל וטורקיה נהנו בעבר מיחסים טובים מאוד, ולצערי הממשלה הטורקית בחרה לדרדר את היחסים בין ישראל לטורקיה. השיא היה הפרובוקציה של משט המרמרה" אמר השר יעלון.

לגבי שיפור ביחסים בין המדינות אמר השר יעלון "זה תלוי בממשלה הטורקית ובהנהגה הטורקית להחליט אם הן רוצות להיות חלק מאיזשהו שיתוף פעולה במלחמה בטרור, אך זה לא המצב עד עכשיו. דאעש נהנה מהכסף הטורקי בזכות רכישת נפט של הטורקים מזה זמן רב מאוד. אני מקווה שזה ייפסק".
 
שר הביטחון תקף בחריפות את מדינתו של ארדואן ואמר כי "טורקיה מאפשרת לג'יהאדיסטים לנוע מאירופה לסוריה ועיראק ובחזרה לאירופה, ולהיות חלק מתשתיות הטרור של דאעש באירופה, וגם כאן אני מקווה שזה ייפסק. טורקיה עדיין מארחת באיסטנבול את מטה הטרור של חמאס מחוץ לעזה. אם כל התופעות הללו ייפסקו, וטורקיה תהיה מוכנה לשקם עמנו את היחסים, אז טורקיה אולי תהיה חלק משיתוף הפעולה של מדינות האזור במלחמה בטרור, במקום לסייע לו".