רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה, יזומן היום (ראשון) לשימוע בעקבות לשימוע בעקבות מחדלי האבטחה שנמצאו בעת הפיגוע בסניף הרשת שבשער בנימין, בו נרצח סמ"ר טוביה ינאי ויסמן ז"ל. כזכור, מחקירה שנערכה ביום הפיגוע עלה כי המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני, נכנסו לסניף מבלי שעברו בדיקת אבטחה. הבוקר, אומר רמי לוי בראיון לגל"צ כי "עוד לא הוזמנתי לשימוע, אינני יודע מי המציא את זה. רצו לעשות כותרת אז אמרו שסוגרים את הסניף. אין שימוע הבוקר, לא הזמינו אותי".

לוי תיאר את הסדרי האבטחה שהיו במקום בעת הפיגוע: "בכניסה לחנות עומדים חיילים חמושים. בכניסה למתחם יש חיילים ושומרים שבודקים כל אחד שנכנס. יש שם ארבעה מאבטחים, חיילים ואף תחנת משטרה צמודה. הפיגוע היה ביש מזל. באותו היום הגיעו לתוך החנות שלושה מחבלים - הוציאו אחד החוצה אך שניים ניסו להתחמק. חייל, יחד עם האחמ"ש - נכנסו פנימה והחייל דיבר עם המחבלים, אחד הוא תפס והוציא החוצה והשניים האחרים 'עשו תרגיל' והעמידו פנים שהם עורכים קניות". 
אם שני מחבלים עם סכין נכנסו לסניף,  משהו באבטחה לא עובד כמו שצריך?

"הראו ועוד יראו שוב את התמונות - המחבל נכנס בלי כלום על הגוף, יראו שהיה פה פשוט חוסר מזל".
מה השתנה מהפיגוע ועד היום?
"אנו מחזיקים חברת שמירה אך ורק באישור המשטרה, כל מה שהצבא והמשטרה יבקשו נעשה. אנחנו מקבלים הנחיות מהמשטרה בלבד". 
זה לא הפיגוע הראשון אצלך בסניף?
"בשער בנימין זה פיגוע ראשון. היה פיגוע במתחם עצמו לפני שלושה שבועות או חודש, אך זה פיגוע ראשון בסניף".
 
האם הסניפים מהווים מטרה?
"לצערי הרב, כל עם ישראל מהווה מטרה. זה קרה בכל מקום במדינה יש להם מטרה לבוא ולשנות את שגרת חיינו, אך אסור לנו להיכנע לטרור בשום פנים ואופן". 

כאמור, מחקירת הפיגוע עלה כי בכניסה לאזור התעשייה דווקא ניצב מאבטח, ומאבטח נוסף עמד בכניסה למרכול עצמו. אך למרות זאת, עלה כי שני המחבלים נכנסו לתוך הסניף כשהם חמושים, מבלי שעברו בדיקה ביטחונית, וביצעו את הפיגוע הקטלני. בעקבות הממצאים, החליטו במשטרה להנחות על הגברת האבטחה וזאת באמצעות הצבת מאבטח נוסף בכניסה לסניף כתנאי להמשך הפעלת המרכול. כמו כן, כאמור, לרמי לוי נמסר על ידי קצין האבטחה והרישוי במשטרה, כי ייערך לו שימוע ובמידה ועד אז היום לא יוצב מאבטח נוסף - הסניף ייסגר. 

ביום שישי נערכה הלווייתו של ינאי ויסמן ז"ל, החייל בן ה-21 שנרצח בפיגוע. מאות בני משפחה וחברים ליוו אותו בדרכו האחרונה, והוא נקבר בבית העלמין שבהר הרצל. ויסמן ז"ל, תושב ההתנחלות מעלה מכמש, שירת כלוחם בנח"ל, נדקר על ידי המחבלים שהגיע למתחם שבאזור התעשייה, ומאוחר יותר נפטר בבית החולים. ויסמן הותיר אחריו אישה - יעל, שני הורים ותינוקת בת ארבעה חודשים - נטע. הוא התחנך בתיכון בירושלים ובמכינה הקדם צבאית בכפר אלדד. התגייס לנח"ל, והתחתן תוך כדי שירותו הצבאי.

הלווייתו של ינאי ויסמן ז"ל. צילום: דוברות בנימין