שי גולדשטיין ודרור רפאל התקשרו הבוקר (שני) מ"רדיו ללא הפסקה 103FM" לליאם רובין מראשון לציון, לוחם יחידת "קרקל" בצה"ל, שגדל כילדה מבית דתי, ובמהלך שירותו הצבאי עבר תהליך לשינוי מין והפך ללוחם. "התהליך היה גלוי, אני לא מאמין בסודות. אין ספק שהקל עלי שהגדוד הוא מעורב. בגדוד שלנו אין הנחות לבנות, השוויון הוא מלא. הצבא הוא מין כור היתוך וכל אחד בא ממקום אחר. היו כאלה שהיה קשה להם לקבל את זה. והיו כאלה שאמרו שראו את זה מלכתחילה. היו כאלה ששאלו שאלות מצחיקות".



 

על יחסו לדת סיפר רובין: "מסוף בית הספר היסודי ועד שהתחלתי את התהליך הייתי אתאיסט, אתאיסטית, כעסתי על אלוהים. כשהתחלתי את התהליך הבנתי שאני לא באמת חושב שאין אלוהים. אני מאמין באלוהים, פשוט אני כועס עליו, זו היתה מן הדחקה כזאת. באותה נקודה חזרתי בתשובה. התהליך הוא להיות בן דתי. אני חושב שלאלוהים אין מין, אין לו מגדר".

 

קוראים לי ליאם ואני לוחם בקרקל, התגייסתי במרץ 14, בעצם.. כלוחמת. במהלך השירות הבנתי המון על עצמי ועל כמה שהכחשתי את מי ש...

Posted by ‎חיילים מצייצים‎ on Thursday, February 18, 2016
על המדים שהוא לובש הוסיף: "לוחמת מקבלת ממילא מדי גברים". "אולי זה מה שנתן לך את הרעיון", ציין דרור. "בטח", אנא רובין באירוניה, "ראיתי את עצמי, הוספתי עניבה ואמרתי 'בול'". "הלוואי שתהיה הרמטכ"ל הראשון שהיה פעם אישה", סיכם שי.
 

"שי ודרור", כל בוקר ב-7:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"