ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (חמישי) כי "הטרור של הסכינאים, הילדים הפלסטינים, לא בא בחלל ריק. הוא בא ממערכת החינוך הפלסטינית, ומערכת החינוך הפלסטינית נשלטת על ידי הרשות הפלסטינית. אתמול אליאב גלמן זכרונו לברכה איבד את חייו במהלך של התקפה נוספת, והפעם לא של תלמידי הטרור אלא של מחנכי הטרור  - של מורה פלסטיני. ולכן העולם צריך להתייצב עם ישראל נגד ההסתה הזאת, שהיא גורם מספר אחת לטרור".
בפגישתו עם ראש ממשלת בולגריה הוסיף נתניהו כי "המאבק שאנחנו נלחמים בטרור איננו בא בחלל ריק, הוא בא מסיוע והתססה של מדינות ומשטרים. איראן הודיעה שהיא הולכת לממן את המשפחות של הטרוריסטים המרצחים, וזה מראה שאיראן אחרי הסכם הגרעין ממשיכה בסיוע לטרור גם שם, גם לטרור הפלסטיני, גם לטרור של חיזבאללה, כמובן גם בסיוע לחמאס. זה דבר שמדינות העולם צריכות להתייצב מולו ולהוקיע ולעזור לישראל, כמו גם למדינות אחרות להדוף".
עוד ציין נתניהו בפני ראש ממשלת בולגריה בוריסוב כי "שיתוף הפעולה בינינו לאחר מתקפת הטרור בבורגס היה קרוב מאוד. אולם אנו יודעים כי מדובר במקרה אחד מתוך נגע רחב שתוקף את מדינותינו, את המזרח התיכון ואת העולם. ישראל ובולגריה ניצבות באותו צד במאבק נגד הטרור והקיצוניות האסלאמית. זהו מאבק לא רק על עתיד מדינותינו, אלא על עתיד ערכינו המשותפים ותרבותנו המשותפת. שיתוף הפעולה בינינו מחזק אותנו, ובאמצעות שיתוף פעולה זה, ננצח. לכן, ברוח ידידות עמוקה זאת, אני מקבל את פניך, ידידי, בירושלים".


אליאב גלמן ז"ל. צילום: הגר עמיבר, אתר חיל האוויר
אליאב גלמן ז"ל. צילום: הגר עמיבר, אתר חיל האוויר