מוסיף להיות מתוח: ניסיון פיגוע דקירה אירע היום (שישי) במחסום פוקוס בכניסה לבית אל. המחבל נורה וחוסל ואין נפגעים לכוחותינו. כוחות הביטחון הוזעקו למקום והחלו בסריקות כדי לוודא שלא בוצעה חדירה ליישוב. במקביל, כוחות הביטחון ממשיכים לחפש אחר המחבל שתקף את המאבטח בקניון מעלה אדומים לפנות בוקר. 



במשטרה מסתייעים בעובדי החנות שבה עבד המחבל על מנת להשיגו. מדובר במי שעבד באחת החנויות בקניון ולכן השהות שלו במקום לאחר שעות הסגירה היא ברורה. כזכור, מאבטח בן 48 נפצע באורח אנוש לאחר שהותקף בגרזן בקניון מעלה אדומים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם, עם סימני אלימות בפלג גופו העליון. הדוקר, כאמור, נמלט מהמקום.



מתחקור של המשטרה והשב"כ עולה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני. בהערכת המצב של מפקד מחוז ש"י ניצב שלומי מיכאל אמר "מדובר באירוע קשה אנחנו נעשה הכל כדי לשים את ידינו על המפגע". בנוסף הוחלט על איסור כניסת פועלים לעיר עד יום ראשון. מבית החולים "הדסה עין כרם" נמסר: "אל יחידת הטראומה פונה ממעלה אדומים גבר בן 48 עם דקירה בפלג גופו העליון. מצבו קשה מאוד, סכנה נשקפת לחייו".



זירת הדקירה במעלה אדומים. צילום: מדברים תקשורת
זירת הדקירה במעלה אדומים. צילום: מדברים תקשורת