לוחם מג"ב כבן 20 נפצע קל בפיגוע דקירה, סמוך למערת המכפלה בחברון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מרחב ירושלים מעניקים טיפול רפואי לפצוע, בהכרה מלאה עם חתך בפנים ומפנים אותו לבית החולים הדסה עין כרם. המחבל נפגע ונוטרל.



מתחקור ראשוני בשטח עולה כי בחסימה הסמוכה לקרית ארבע (בית מרקחת), מחבל שעורר את חשדם של השוטרים בחסימה התבקש להזדהות כשלפתע שלף סכין והחל לדקור את אחד הלוחמים בראשו. הלוחמים הגיבו בירי לעבר המחבל וזה נוטרל ולאחר מכן נקבע מותו של המחבל, בן 17, במקום.

מפקד הפלוגה שיבח את הלוחמים וציין: "אנו עדים לנסיונות חוזרים ונשנים לפגוע באזרחים ובכוחות הביטחון המאבטחים את גזרת חברון וסביבותיה,
ערנות הלוחמים והמענה המקצועי והמהיר הביאו ללא ספק לסיומו של האירוע בפציעות קלות בלבד ומנע פגיעה בנוספים". כוחות גדולים של צה"ל ומשטרה נפרסו בזירה.

אתמול, סוכלו שני פיגועים ביהודה ושומרון תוך דקות ולוחם מג"ב נפצע קל בהפרות סדר. שני קטינים נעצרו באזור שער בנימין לאחר שעל גופם נמצאו סכינים. כוח צה"ל ושוטר יס"מ הבחינו בשני הקטינים שהתנהגו בצורה מחשידה כשירדו מרכב פלסטיני בכניסה לאזור התעשייה שער בנימין. התנהגותם עוררה את תשומת הלב של כוחות הביטחון לאחר שהשניים פנו אל הכניסה לתוך מתחם אסור. הכוח החליט לבדוק את השניים ובחיפוש על גופם נמצאו סכינים והם נעצרו והובאו לחקירה בתחנת בנימין. 
 

ביום חמישי, חיילת צה"ל כבת 20 נפצעה באורח בינוני עד קשה בפיגוע דקירה סמוך לצומת אריאל. החיילת ירדה מאוטובוס ונדקרה על ידי שני מחבלים, שנורו וחוסלו על ידי חיילים שאבטחו את תחנת ההסעה. הצעירה נפצעה בצוואר וקיבלה טיפול במקום מחובשים ופרמדיקים של מד"א שפינו אותה לבית החולים בילינסון.