ראש ממשלת טורקיה אחמט דאווטאולו שלח הערב (שבת) מכתב תנחומים לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו ביקש להביע את צערו בפני משפחות ההרוגים בפיגוע בטורקיה. "ברצוני להביע את תנחומיי למשפחות האזרחים הישראלים שאיבדו את חייהם במתקפה המתועבת ולעם ישראל, ומאחל החלמה מהירה לפצועים", כתב דאווטאולו. הוא הוסיף כי "המתקפה שאירעה היום הראתה לנו שוב כי הקהילה הבינלאומית צריכה להתייחס באופן תקיף נגד המטרות הבזויות של ארגוני הטרור".



דאובוטולו גינה הבטיח להגיע למרצחים: "החקירה נמשכת, נבין את האירוע בהקדם האפשרי. האירוע הכואב הזה הראה שוב כי הגישה שלנו נכונה".

הרשויות בטורקיה ממשיכות לחקור את הפיגוע הרצחני בלב איסטנבול בו נרצחו 4 בני אדם ונפצעו כ-40 נוספים. על פי דיווחים שונים בין ההרוגים שלושה ישראלים ולפחות 11 פצועים. כלי תקשורת פרסמו את תמונתו של המחבל המתאבד, סוואס יילדיז, בן 33 מהעיר אדנה בטורקיה. גורמי ביטחון טורקיים הוסיפו כי המחבל היה ברשימת המעקב שלהם.
 
הערב התייחס גם ראש הממשלה נתניהו לפיגוע בטורקיה ואמר :"אנו בודקים אם הוא כוון לישראלים. לא נראה כרגע שמנותקי הקשר הם חלק מהאירוע אבל זה יתברר בהמשך. האנשים של משרד החוץ פועלים סביב השעון כדי להחזיר את האנשים לארץ ולתת את התמיכה המלאה". 

 יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס גם הוא לפיגוע הקשה וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "יחד עם הציבור כולו אני מתפלל לשלום הפצועים, כואב את כאב משפחות הנרצחים  ומחבק את המשפחות בישראל שאיבדו את יקיריהן בפיגוע הנורא באיסנטבול, יהי זכרם ברוך".