התחזות מסוכנת בגל הטרור: שני צעירים יהודים התחפשו למוסלמים ועשו דרכם לכיוון האתר המקודש לכל הדתות. השניים עוררו את חשד השוטרים במקום שביקשו מהם להזדהות. הצעירים הצהירו כי הינם מוסלמים, אך השוטרים החמירו בבדיקה וחשפו כי מדובר בשני יהודים בשנות ה-20 לחייהם, אשר אחד מהם תושב ירושלים וחברו תושב סובב ירושלים. השניים נעצרו והועברו לחקירה, שם נבדקה הסיבה להגעתם של השניים ומה התכוונו לבצע. 



מוקדם יותר הערב ממשלת ירדן מחתה בפני ישראל על כניסותיו של פעיל הימין יהודה גליק להר הבית, אולם גליק דוחה את הטענות הירדניות ומודיע כי ימשיך לעלות להר הבית בתאום גם גורמי הביטחון. כלי תקשורת בירדן דיווחו כי דובר הממשלה בעמאן מוחמד אל-מומני אמר כי משרד החוץ הירדני העביר מכתב לשגרירות ישראל בעמאן, בו קרא לרשויות שאחראיות על מתחם הר הבית ומסגד אל-אקצא להפסיק את "הפריצות למקומות הקדושים". על פי הדיווח אל-מומני ציין כי ירדן הביעה את התנגדותה לביקוריו של גליק, ב"רחבת המסגדים" ול"שינוי הסטטוס-קוו ההיסטורי במקום". הוא ציין כי ירדן תמשיך במאמצים הדיפלומטיים והמשפטיים במטרה לשים קץ לפגיעות אלה.



בתגובה אמר גליק ל"מעריב אונליין" כי: “העליות שלי להר נעשות תמיד כחוק ובתיאום מלא עם גורמי הביטחון. כולי תקוה שהודעת הירדנים לא באה להכשיר את השטח להאשים את היהודים בהסלמה שהערבים מתכננים לקראת פסח“. “כפי שנהגתי עד היום כך גם בעתיד אתאם את עליותיי עם כוחות הביטחון הישראלים שהם הריבונים בהר הבית“, הוסיף גליק, שביקר רק אתמול בהר הבית.