לאחר חודשיים של חפיפה נכנס הבוקר (ראשון) לתפקידו באופן רשמי ראש השב”כ החדש נדב ארגמן (56), המחליף את יורם כהן שעמד בראש הארגון בחמש השנים האחרונות. הוא לא צפוי להכניס זעזועים בשב”כ, שנחשב ליציב מבין ארגוני מערכת הביטחון.



ארגמן סומן לתפקיד בידי מפקדו היוצא כהן ומקבל עליו אתגר עצום של הבאת הארגון אל המציאות המודרנית שבה פעילות עמומה מתבצעת תחת מצלמות מעקב. אם בעבר ידע ארגמן להילחם ולפקד על מבצעים חשאיים, כיום הוא אמור להכין את השב”כ למבצעים לא פחות טובים ברמתם תחת העיניים הפקוחות של האויב והרשתות החברתיות, שבתוך דקות מסוגלות לחשוף לעולם את מבצעים חשאיים דוגמת חטיפת פעילי טרור מתוך בתי חולים בחברון לפני כמה חודשים.
 
 גם אתגר הסייבר עומד בפני ארגמן. השב”כ, ממש כמו שאר הארגונים הביטחוניים, חייב יהיה להכניס שיטות עבודה חדשות ומתוחכמות – הן כדי להגיע למידע חשוב ברחבי הרשת והן כדי לשמור על המידע שבידיו. לשני האתגרים הללו מצטרף אתגר גל הטרור הנוכחי, שבו יידרש ארגמן להמשיך ולשמור על רמת איסוף מידע גבוהה.
 

את דרכו הביטחונית החל ארגמן בעת שהתגייס לצה”ל ליחידה מובחרת בשנת 1978. לאחר שחרורו בשנת 1983 הוא הצטרף לשירות הביטחון הכללי ושירת במגוון רחב של תפקידים מבצעיים. בין השנים 2003 ל־2007 עמד ארגמן בראש אגף המבצעים בשב”כ, ולאחר מכן שימש כארבע שנים כנציג השב”כ בארצות הברית. אחר כך מונה לתפקיד סגן ראש השירות, שבו שימש במשך שלוש שנים, ובספטמבר 2014 הושאל באופן זמני לוועדה לאנרגיה אטומית.

בספטמבר 2015 הוא חזר לתפקיד סגן ראש השירות בעקבות בקשתו של ראש השירות כהן, עם מינוי של רוני אלשיך, סגן ראש השב”כ לשעבר, למפכ”ל המשטרה. 
 
בהיותו סגן ראש השב”כ ניהל ארגמן את הזרוע המבצעית של הארגון. יש לו ניסיון מבצעי רב והוא מכיר היטב את כלל האתגרים העומדים בפני הארגון בשנים הקרובות. מכריו לשירות מספרים עליו כי הוא נחשב לאדם קר רוח שדוגל בפעילויות מבצעיות רבות.