גבר כבן 40 ואישה כבת 62 נפצעו באורח בינוני וקשה בפיגוע דקירה שאירע היום (חמישי ) ברחוב שוהם בנתניה. מאבטח בסופרמרקט סמוך ששמע זעקותיו של ילד "מחבל מחבל" שלף את נשקו , ירה לעבר המחבל והרג אותו במקום. שני הפצועים פונו לבית החולים לניאדו בנתניה כשאחד מהם נכנס מיידית לחדר הניתוח.
 
האירוע כולו התרחש בסמוך לשוק של נתניה והמחבל, צעיר בשנות ה – 30 תושב טול כרם,  שדקר את שני האזרחים המשיך אחוז אמוק לרוץ לכיוונו של השוק אלא שאז הספיק המאבטח בסופר לירות לעברו ובכך למנוע ככל הנראה פיגוע גדול הרבה יותר.
 
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה החשד לפיו המחבל הגיע מרחוב ששת הימים חמוש בסכין ארוכה דקר שני אזרחים אברך חרדי אישה שישבה במספרה ובשלב מסויים נלחץ ככל הנראה מצעקות של ילד שזעק "מחבל מחבל" החל לרדוף אחרי הילד אולם בדרכו לכיוון השוק חלף על פניו של מאבטח בסופרמרקט שירה לעברו מספר רב של כדורים והרג אותו במקום.
 

במקום נוצרה בהלה גדולה כשאזרחים מתגודדים מסביבו של המחבל ושומרים שלא יזוז ממקומו. איש מהנוכחים לא ידע כי המחבל כבר אינו בחיים. 
יצחק ממודיעין עילית מספר כי הגיע לנתניה לאזכרה של גיסתו וכאשר היה ברחוב הבחין במחבל שהחזיק בידו סכין ארוכה בעלת להב של כ – 30 ס"מ. "ראיתי אותו דוקר אברך שהיה על המדרכה ניגש לאישה שישבה בכניסה למספרה עם פן וצבע ודקר גם אותה. המחבל ניגש לעברי נפנף לי בכובע ובאופן די מוזר עזב אותי והמשיך לכיוון השוק. היו צעקות , בהלה ובלאגן. החיים שלי ניצלו".
 
כוחות גדולים של משטרה, בפיקודו של ניצב משנה רונן אבניאלי הגיעו למקום ופתחו בסריקות בניסיון לאתר משתפי פעולה זאת במקביל למחסומים שהוצבו ביציאה מנתניה.
 
פרמדיק מד"א ארז אנגל וחובש רפואת חירום במד"א שלומי פילו טיפלו בפצועים: "כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה. על המדרכה שכב גבר כבן 40 דקור בפלג גופו העליון כשאזרחים עוצרים לו את הדימום. תוך כדי שאנחנו מטפלים בו ומעלים אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ הוציאו אלינו מהשוק פצועה נוספת כבת 62 כשהיא בהכרה מלאה וסובלת גם כן מפצע דקירה בפלג גופה העליון".
 
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר: ״אני מאחלת החלמה מהירה לפצועים, ומקווה שיחזרו במהרה לשגרת החיים. וגם מחזקת את ידיהם של כוחות השיטור העירוניים, כוחות הביטחון וכל מי שסייע בנטרול המחבל. 

״נתניה ידעה בעבר אירועים קשים, וזהו מקרה הדקירה השני בחדשיים האחרונים. זהו מעשה שפל של מחבל שכל מטרתו לפגוע בישראלים באשר הם, תוך רצון לשבש את מהלך החיים שלנו. אנו, תושבי נתניה, לא ניתן לרוצח שפל לשבש את מהלך החיים בעיר וכפי שאמרתי בעבר, את המנגינה של נתניה איש לא יצליח להפסיק״', אמרה פירברג.
  
פרחאן מאלק, פקח עירוני שחתר למגע עם המחבל וסייע בנטרולו: ״כל הכבוד לאזרחים ולאנשי החוק שפעלו ביד אחת להכנעת המחבל ובכך מנעו אסון גדול יותר״.  עיריית נתניה הקימה חפ״ק משותף עם משטרת ישראל בזירת האירוע, כאשר הנהלת העיר וצוותי הרווחה מנהלים קשר שוטף עם הפצועים ומשפחותיהם לצורך ליווי וסיוע ככל שיידרש.



מקודם יותר היום אירע פיגוע דקירה וניסיון חדירה בסמוך לישיבה התיכונית בקריית ארבע. מחבל חדר מעל גדר היישוב והגיע לבית מבודד על שביל הביטחון מתחת לישיבה התיכונית. המחבל, מוחמד טראיירה, בן 17 מהכפר בני נעים שליד חברון, הספיק לדקור באורח אנוש את הלל יפה אריאל, בת 13.5 שהייתה במיטתה ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותה. שני חברי כיתת כוננות הגיעו למקום והמחבל פצע אחד מהם, בן 31 באורח קשה, לפני שחוסל.