מעצר של מבוקש הסתיים היום (חמישי) כמעט בפגיעה בכוח מג"ב שביצע פעילות במחנה הפליטים שועאפט. הכוח, שפעל על מנת לאתר את הצעיר, הגיע אל המקום, וזיהה את המבוקש, כשהם מפעילים כלפיו נוהל מעצר. לאחר שהצליחו לעשות זאת, ותוך כדי התנועה שלהם, החלו להתקרב אל מקום המעצר תושבי מחנה הפליטים, על מנת להפריע למהלך התקין של עבודת הכוח.



כאשר הכוח החל בהתארגנות ליציאה מהאזור, זיהה אחד הלוחמים כי אחד מהם אוחז בידו סכין, ומתקרב איתה אל הכוח. באותו הרגע פעלו השוטרים וירו לעברו. הוא נוטרל, ונפצע, כשבזמן הזה השוטרים ממשיכים לפזר את ההתקהלות שנוצרה, ובתוך כך, הגיעו כוחות של מד"א והעניקו לו טיפול רפואי. 



כזכור, במהלך השבועיים האחרונים התרחשו מספר ניסיונות לפיגוע, כשהאחרון שבהם היה אמש, בשעות הלילה, כשבמסגרת פעילות של כוח מג"ב למעצר מבוקשים, במהלכה נתפסה מחרטה לייצור נשק מסוג קרל גוסטב, הבחין הכוח ברכב שמגיח במהירות לעברו. הכוח פתח בירי ונהג הרכב נהרג במקום. ארבעה פלסטינים נעצרו במהלך הפעילות בכפר.
 

ביום שישי האחרון, סוכל ניסיון פיגוע בחברון, כשמחבלת חמושה בסכין הגיעה ליד מערת המכפלה במטרה לפגוע בשוהים במקום. היא נוטרלה וחוסלה ע"י כוחות הביטחון שהיו בזירה. הפלסטינית הגיעה אל עבר עמדת לוחמי משמר הגבול באחת הכניסות למערת המכפלה ולפתע שלפה את הסכין וניסתה לדקור את אחד הלוחמים. הלוחם זיהה את המחבלת וביצע לעברה ירי מדויק וזו נוטרלה. לאחר מכן, נקבע מותה של הפלסטינית.