ערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני, שידר היום (שבת), את החלק הראשון של הסדרה הדקומנטרית ״2006״ על מלחמת לבנון השנייה. בפרק ששודר, הציג הארגון תיעוד חדש מהצד הלבנוני על חטיפת שני חיילי צה״ל אלדד רגב ואהוד גולדווסר, כולל שיחה בקשר הצבאי ואת תוכנית החטיפה, במהלכה סיכם רמטכ"ל החיזבאללה עימאד מורנייה, את התוכנית. מורנייה חוסל מאז, והארגון השיעי הפנה אצבע מאשימה כלפי ישראל.








בחלק הראשון של הסדרה בת שלושת החלקים, התראיין הניצול היחיד מהאירוע תומר ויינברג, שאומר על רגעי החטיפה: "היה הרבה רעש. אי אפשר לשמוע כלום". בהמשך הוא אומר "אני לא מאמין שזה קורה לי", ברגע שהטיל פוגע בהאמר. "לצערי לא הפניתי מבט לשאר החברים בהאמר", הוא מעיד. "לקחתי את הנשק, פתחתי את הדלת וקפצתי החוצה. קיבלתי כדור צלף בזרוע. היד שלי כמעט נתלשה... המשכתי בריצה לעבר המקום שנראה לי בטוח".








"2006". היא סדרה תיעודית בת שלושה חלקים, שהערוץ הלבנוני המקורב לחיזבאללה "אל-מיאדין" החל לשדר הלילה, לרגל עשור למלחמת לבנון השנייה. יוצרי הסדרה טוענים כי תחשוף פרטים שטרם נחשפו. בין היתר, הסדרה עשויה לשפוך אור על נסיבות חטיפתם של החיילים אלדד רגב ואהוד גולדווסר, שגרמה למלחמה, ואת 33 ימי הלחימה עד לחילופי השבויים בין ישראל לארגון הטרור. יוצרי הסרט התיעודי סיפרו כי עמלו במשך שמונה חודשים על הכנתו, והוא יחולק לשלושה חלקים: הקרבות, הפוליטיקה והמהלכים שלאחר המלחמה.