צה"ל הרס היום (שני) לפנות בוקר את ביתו של המחבל שרצח את הלל אריאל ז"ל בפיגוע דקירה בקריית ארבע בחודש יוני האחרון. כוחות גולני, נח"ל ויהל"ם (היחידה המיוחדת של חיל ההנדסה) הרסו את בית המחבל, מחמד נאצר מחמוד טראייר, בשיתוף כוחות משמר הגבול והמנהל האזרחי. בית המחבל, בעיירה הפלסטינית בני נעים, נהרס בעקבות החלטת הדרג המדיני. 


הריסת בית המחבל שרצח את הלל אריאל ז"ל

במהלך ההריסה התקיימה הפרת סדר של כ-40 פלסטינים שזרקו אבנים ובקבוקי תבערה במטרה להפריע לכוחות הביטחון במקום. הפלסטינים פוזרו באמצעות רימוני הלם וגז.

כזכור, הלל אריאל ז"ל, בת 13 מקריית ארבע, נרצחה בפיגוע דקירה בביתה שבקריית ארבע בחודש יוני האחרון. מחבל חדר מעל גדר היישוב והגיע לבית מבודד על שביל הביטחון מתחת לישיבה התיכונית. מחמד טראייר דקר את הלל אריאל, שהייתה במיטתה, ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותה. שני חברי כיתת כוננות הגיעו למקום והמחבל פצע אחד מהם, בן 31 באורח קשה, לפני שחוסל.

אלפים הובילו את הלל ז"ל למנוחות. שר החינוך, נפתלי בנט, נשא דברים בהלוויה ואמר "הלל, לא היית צריכה להיות פה היום. היית צריכה להיות עם חברותיך, נהנית מהחופש הגדול, במקום זה החברות שלך כאן איתך, ואבא ואמא ואחיותיך ואחיך ועם שלם שמחבק אותך ובוכה. אבל הלל, הגענו לחבק אותך מאוחר מדי. רגע אחד היית שם לבדך, בטוחה ושלווה במיטה שלך. אבל יש מי שהשלווה הזאת מוציאה ממנו תאוות רצח שאנחנו פשוט לא מצליחים להבין, החינוך שקיבלנו לא מבין רצח כזה". 

הלל יפה אריאל ז"ל