שש שנות מאסר נגזרו היום (רביעי), במסגרת הסדר טיעון, על פדל כרכרי, שניסה לחטוף נשק משוטר, בעת שהיה עצור בתחנת המשטרה בירושלים. בתחילה הואשם כרכרי בביצוע העבירה החמורה של ניסיון רצח, אולם במסגרת הסדר טיעון, עליו חתם עם הפרקליטות, הומרו העבירות לחבלה בכוונה מחמירה ובכניסה לישראל שלא כדין. היום הודה כרכי בביצוע העבירות בבית המשפט המחוזי בירושלים והסדר הטיעון עמו אושר על ידי השופט.



על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש בשבוע שעבר על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, בפברואר האחרון, חצה כרכי את גדר ההפרדה באזור בית לחם, ועלה לאוטובוס לכיוון ירושלים, שם הסתובב באזור שער שכם. הוא עורר את חשדם של שוטרים, אשר היו בפעילות שגרתית במקום. בבדיקה התברר שהנאשם, תושב חברון, נכנס לישראל שלא כדין. בעקבות זאת הוא נעצר והובל לתחנת המשטרה "שלם", ברח' סאלח א-דין בירושלים.



בתחנה נאזק כרכי בידיו וברגליו. בשלב מסוים הוא התנפל על אחד השוטרים עם ידיו האזוקות וניסה לחטוף את נשקו האישי שהיה בתוך נרתיק במותנו הימני, על-מנת לירות בו. בתגובה, הדף השוטר את כרכי והפילו לרצפה. "במעשיו המתוארים לעיל, ניסה הנאשם לפגוע באדם בנשק מסוכן או פוגעני אחר בכוונה להטיל בו נכות או מום או לגרום לו חבלה חמורה, או להתנגד למעצר או לעיכוב כדין או למנוע מעצר", נכתב בכתב האישום.